Je laatste 3 aankopen??

Ja die heb ik ook ja :)
 
Update Bitwig en een Tascam Dr-100 mkiii. Die laatste was een marktplaats impulsaanko0p om ook eens op locatie geluiden te kunnen opnemen. :D
 
Heb toch knoop doorgehakt en ga mij bankroet kopen aan een Eurorack :D
Eurorack Go + decksaver
aantal Erica Eurorack modules
knurlies
patchcable van Nazca noodles...
bevaco Cv thing
 
Heb toch knoop doorgehakt en ga mij bankroet kopen aan een Eurorack :D
Eurorack Go + decksaver
aantal Erica Eurorack modules
knurlies
patchcable van Nazca noodles...
bevaco Cv thing
Minibrute 2S was ik vergeten, deze in plaats van de East Beast of Mavis die ik eerder in gedachten had. Hopelijk bega ik geen vergissing hiermee. heb de Keystep pro reeds al tijdje, dus gaat perfect samen (OCD) ;-)
 
Lekker grote Oakley modular.
Custom built Milton sequencer.
En met het klein geld dat nog over bleef een Minilogue XD keys.
Xd is geweldig qua klank. Ik zit zelfs te gassen op de prologue 😩
 
Xd is geweldig qua klank. Ik zit zelfs te gassen op de prologue 😩
Is die ellende met de voice boards dan al opgelost? Mega dikke synth, maar gaat naar het schijnt erg snel out of tune. Zelfs al EOL.
 
Yes - maar lees reddit er maar eens op na... Als het echt zo'n goed product zou zijn, waarom zo vroeg al uit productie halen?
 
had maar één LFO en zo blits ziet ie er niet uit. Ik wed dat 't een classic wordt... Is gewoon een over het hoofd geziene bak
Iedereen maar kwijlen op de OB6, polybrute en peak, die blauwe wannabe juno en ga zo maar door
 
Persoonlijk vond ik de Prologue maar matig en vlak klinken tijdens mijn zoektocht naar mooie analoge poly's, maar ieder zijn ding. Ben sowieso meestal niet zo'n fan van de Korg sound, dus dat zal niet geholpen hebben.
 
Hmmm sterk… tijd terug deed jexus de minilogue xd… en over pakweg een maandje de prologue. Ik zal m eens mailen ivm de tuning issues. Hij is er volop mee bezig.
 
Yamaha DX27 (heerlijke super gritty sound)
Aristona portable cassette recorder (voor supertoffe lo-fi recordings)
2x Roland R-8 met Waverex R8 card (om zelf samples te importeren)

En alles voor zachte prijsjes dus betaalbare vintage is zeker nog te scoren. :D
 
Laatst gewijzigd:
Is die ellende met de voice boards dan al opgelost? Mega dikke synth, maar gaat naar het schijnt erg snel out of tune. Zelfs al EOL.
Jexus mailde me:

I borrowed it from my friend. I don't think it can be bought anywhere right now;( I think it sounds a bit different than the XD!
I did not notice any tuning issues that I would describe as "problems". It behaves and sounds like an old, analog synth - which is great:)
Although one day when I powered it up all the voices were out of tune badly - so I just performed the tuning procedure...

dat helpt niet tegen gas… nog ff de video en patches afwachten
 
Juist, dat opnieuw tunen moet kennelijk vrij vaak. Maar goed, blijft een mooie synth, maar met issues dus. Hij klinkt heel anders dan de minilogue (XD) for sure.
 
Back
Top