Je laatste 3 aankopen??

Dat is 1 aankoop waar zijn de andere 2? :)
 
Had ik die maar :D
 
- yamaha RM1x (voor donor)
- Edirol UM880 (wat een gedoe om dit draaiende te krijgen icm esi m8u+m4u, maar het werkt nu eindelijk....)
- Fostex FD-8

Volgens mij moet je blij zij dat je een Um 880 heb kunnen vinden ;). Ik vind het een prima ding.
 
vinden was niet zo moeilijk, stond op MP. was niet perse op zoek naar de um880. Maar ja blij ben ik er wel mee en het belangrijkste dat die nu samen kan werken met de esi m8u xl+m4u zonder conflicten te geven, kwam midipoorten tekort en om alles door te lussen via de thru, word het ook een zooitje van..
 
Doepfer A-116 en A-136
19" euro rackje
en net een betaling gedaan voor een:
Tidal QUAD Modular Filter!!!! :okdan:
(1 van de 15 :P)

Tidal_quad_b.jpg
 
Vannacht bij toeval ontdekt op Ebay..
De veiling moest nog 4 dagen...
Geen geduld en een mailtje gestuurd..
Vanmiddag deal gesloten en geld overgemaakt
Nu nog een paar dagen geduld....
Me is very happy *D
 

Attachments

  • Tidal Quad 00.jpg
    Tidal Quad 00.jpg
    133 KB · Bekeken: 41
  • Tidal Quad 01.jpg
    Tidal Quad 01.jpg
    113,7 KB · Bekeken: 43
  • Tidal Quad 02.jpg
    Tidal Quad 02.jpg
    133,4 KB · Bekeken: 47
  • Tidal Quad 03.jpg
    Tidal Quad 03.jpg
    77,8 KB · Bekeken: 42
Vannacht bij toeval ontdekt op Ebay..
De veiling moest nog 4 dagen...
Geen geduld en een mailtje gestuurd..
Vanmiddag deal gesloten en geld overgemaakt
Nu nog een paar dagen geduld....
Me is very happy *D

Dat is een fokkin vette doos dude!! congrats!! :baco:
 
Yamaha TG 77
Roland JP8000
Akai DD 1000
Manikin Schrittmacher
 
Mijn voorlopig laatste aanschaffen (yeah duh). Rackspace is vol en keyboardstandaards zitten nu ook vol.

- Behringer Rev2496. Kon ik voor 8 tientjes niet laten schieten. Galm klinkt beter dan alle Alesis en budget Lex spul wat ik al had.

- Roland SH-201. Voelt goedkoop aan, maar klinkt echt goed! En lekker veel knopjes.

- Korg Prophecy. Zat gratis bij de SH-201. Ik had 'm voorheen nooit overwogen maar het is eigenlijk best een gaaf ding. Zolang ik de keyboardspace niet voor iets anders nodig heb blijft ie nog even.

- Klap op de vuurpijl: Een Roland MKS-80 van een zeer vriendelijke gast van marktplaats.nl. Eindelijk een echte Jupiter in de verzameling. I am soooo happy! Heb 'm nog nog maar net in huis en nog maar 5 minuutjes mee kunnen spelen maar ik snap meteen wat de magie is. Damn dat is inspirerend zeg! Ik kan niet wachten om m'n eigen geluiden te gaan programmeren.
 
cs10
europa mod voor jupiter 6
jp8

Damn.. Jupiter8 én een CS10. Respect! (ik vond mezelf al een hele vent met m'n mks80 maar hier kan ik niet tegenop)

Waar heb je de jp8 trouwens gevonden? In nederland zie je ze niet vaak te koop.
 
Back
Top