Je laatste 3 aankopen??

Eindelijk, na echt jaaaaarenlang dogmatisch sparen - en heel wat gear verkopen...

En nu koop ik echt NOOIT meer een nieuwe synthesizer.
jaja, geloof je het zelf ;) mooi setje, maar nu moeten er nog phasertjes, distortions etc bij en dan heb je zo weer een kast erbij. Beetje exotische filtertjes om uit te kiezen, zon ladder is ook weer zo vanilla, oeps weer een kast. Lol
 
2x truetone CS12 powerbricks, alle losse adapters (20 stuks) gaan gelabeld in de ban.
lagere ruisvloer is bonus, maar voornamelijk kabelspaghetti en stekkerblokken opruimen / ruimte maken.
 
- DTronics DT-RDX Reface DX controller
- Roland T-8 Beat Machine
- 2 Thomann cases
 
EHX v256 vocoder, voor synths en drums, en om de output terug te voeden naar de input om ever changing modulatie te krijgen.. komt hopelijk binnen een paar weken aan..
 
"Blind" een JV-1080, werking onbekend, gekocht voor 75 euro van een "oud vrouwtje" met daarin een aangename verrassing...
Alles doet het ook nog want dat was wel de gok.... en dat in 2022:P

4 aankopen dus :mega:




IMG_20220914_214439_HDR[6173].jpg
 
Arturia Coldfire
Audiothing Albarosie DubStation
TouchOSC iOS
Arturia V8 upgrade naar V9
 
- 2x Boss LS-2 Line Selector
- Boss DS-1 Super Over Drive
- Pignose 25th Anniversary Limited Edition Amp

(Ja, het was weer gezellig op de Vintage Guitar Show in Veenendaal)

[edit] Vergeet helemaal dat ik vorige week LX480 reverb plugin nog heb gekocht in de sale...
 
Laatst gewijzigd:
Arturia Coldfire
Luke Neptune The Ultimate Rave Stab Collection
Robust American VCOs for Korg Wavestate
Fuse Audio Labs VREV-305
 
Gaaf is die he? Helemaal King Tubby / Scientist met dat ding
Fan van Tubby hier! Deze plugin had ik al geruime tijd op het oog, € 129,00 was echter too much. Afgelopen week was hij rond de € 30 via Audioplugindeals dus daar toch maar van geprofiteerd.
 
Back
Top