Je laatste 3 aankopen??

SSL Flexverb
SSL X Saturisator
SSL X Valve Comp
SSL X Phase
Space Station Ursa Major UM282
Beatskillz Sequel
UVI Vintage Vault 4
Arturia eFX Fragments
 
Ja, het is gebeurd. Het is gebeurd. Ik heb een Behringer clone gekocht. Lees gerust verder nadat u van de shock bekomen bent.

TD-3. Een rode. Whatever. Die was bij Bax goedkoper nieuw thuis geleverd dan dat ik tweedehands kon. En ik kan er moreel ook wel mee leven in een wereld van tigduizend 303 clones. Ik ben niet meteen van plan er aciiiid mee te maken, maar die bakjes kunnen ook goed als drijvende baslijn of plucks in heel andere muziek gebruikt worden. En afschrijving -waarom ik niet graag nieuwe instrumenten koop- is niet aan de orde als hij nieuw al goedkoper dan tweedehands is. Het is geen MO versie, maar dat is de originele ook niet. :)
 
Aangezien ik geen bevestigingsmail heb ontvangen, is er nog altijd kans dat ik gewoon mijn geld kwijt ben maar niet mijn vrienden. :erm:
 
Aangezien ik geen bevestigingsmail heb ontvangen, is er nog altijd kans dat ik gewoon mijn geld kwijt ben maar niet mijn vrienden. :erm:
Als je als guest besteld krijg je soms geen bevestigingsmail.

Je ordernummer wordt ook gewijzigd en is anders dan wat zij hebben,dus indien je moet retourneren,meteen bellen en niet mailen,want dat gaat niet lukken met het nummer dat op de doos zal staan.
 
-Boek: Patch & Tweak
-Boek: Patch & Tweak with Moog
-Thomann Mix Case 4044x
-T.Racks SRL-4 Solid Rack Light RGB
-Dreadbox Windbreaker
wb-w-sq.jpg
 
Hier een roland EF303, een korg KP3 en een Soma lyra8
Enkel even aan de slag met de lyra 8 - dat ding is een trip... Als je ooit de kans hebt er eentje te proberen, doen. Je hebt geen idee wat je doet, maar t is telkens 'anders' :)
Beetje een grote monotron delay... maar dan met een eigen willetje
 
motu 828ES - om eens te testen op m'n laptop. Als dat iets of wat werkt moet ik mijn desktop niet meesleuren naar US. Als die DC outputs OK zijn kan de ES-3 ook uit m'n eurorack, kan ik iets nieuws erin steken.
Music1010 blackbox - van een forum lid, moet nog aankomen. Kijk ernaar uit, stond al enige tijd op mijn verlanglijstje.
Polyend tracker - van een forum lid, stond ook al even op mijn verlanglijstje. Tof ding, maar om hier nu hele tracks op te zitten maken, dat niet. Wel leuk als sketchbook...
Reserve spring set voor de Knas moisturizer - heb even moeten zoeken, maar bleek effectief de sping te zijn die niet goed was. Ding ligt nu toch open, dus mss moet ik de mods eens uitvoeren...
 
abbonement op kilohertz, heel erg stoked!

laatste 3? nouja, komt met meer dan 30 plugins
 
Roland MKS-50
Roland MKS-70
Roland MKS-80
Roland MPG-80
Roland W30
Roland MS-1
Roland D550
Oberheim matrix-1000
Oberheim matrix 6r
Korg wavestation SR
Korg EX-8000
Studio electronics SE-1
Yamaha CS6R
Yamaha TG55
Yamaha TG77
Yamaha TX216 (3 modules)
Kawai k5000r
Novation supernova
TC electronics 2290

Bijna alles in één koop overigens
 
Back
Top