Je laatste 3 aankopen??

Emperical labs Mike-E
Emperical labs Lil frEQ
Emperical labs Trak Pak
Leuke aanbieding zo, 350 voor deze 3 ipv iets van 199 per vst! Aanbieding eindigt zondag!

Wat vind je ervan? Heb je toevallig een distressor (gehad)? Ben erg benieuwd hoe de Mike-E zich verhoudt tot een echte distressor.

 
besteld 2 Antonus stepbrother sequencers, en een Vertice filterbank, wilde de stepbrother o.a. omdat kloksnelheid doorloopt tot in het audio gebied waardoor je heel interessante dingen kunt doen.
de Vertice heeft me altijd al geïntrigeerd kijken of ie de verwachting kan waarmaken.
 
Opvallend, dacht dat je bij de introductie destijds er niet erg enthousiast over was. Toch proberen?

Ja, ik vond het destijds een vrij lelijk steriel ding en dat is eigenlijk nog steeds wel zo. Maar ik ben afgelopen jaar FM een stuk meer gaan waarderen (na aanschaf TG77) en ik heb inmiddels best een paar toffe demo's gezien en gehoord van dit kastje. Met een aantrekkelijk B-stock prijsje toch maar even proberen inderdaad :D
 

En dat maakt het ding zoveel ruiger! Smerig & gorgelend. Input filtering met de Drive open gaat ook lekker. Yeehaw! ♥
Ja die oversturing voor het filter is erg lekker, jammer dat behringer die niet heeft toegevoegd aan de nova mods die ze wel op de ms101 hebben toegepast.
 
- Strymon Volante
- Waves Vocal Rider
- Waves 12 WUP voor al mijn waves plugins
- covers voor mijn P10 rev4 en Moog One
 
logitech Max master 3
Ableton Live 11 Suite
Steinberg Spectralayers 7 Pro
 
En het gaat maar door......
SPL Phonitor One
SURE 1840 koptelefoon
SoundID (voorheen Somarworks) Reference 5 upgrade
Korg 64 Sequencer voor naast de Squid (te leuk om te laten liggen)
Strymon Volante
 
Back
Top