Je laatste 3 aankopen??

4 volcas
90 euro aan kabels
Rca patchbay
Softw voor de akai s700 aan de gotek te krijgen en n adapter
3 loop cassettes


veel te veel dus. Komt mss nog een drumulator maar wacht reactie af.
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben op de hoogte van alle MOOG One issues, Ampteq krijgt een nieuwe batch in April, ik krijg dus nieuwe productie waar alle kinderziektes uit zijn.
zaken als tuning en tracking horen er bij.
Hallo,Mag ik vragen van welke officiele Moog bron jij hebt vernomen dat er een hardware 'update' of dat bepaalde productie fouten ontdekt en aangepast werden voor deze nieuwe productiebatch?

Want sommige toestellen hebben wel degelijk problemen ,echter Moog heeft laten weten dat er geen hardware update in de planning zit voor Moog One versies..
 
Dat heb ik niet aangegeven, geef alleen aan dat ik zeker ben van een nieuwe batch waarin zaken als fase problemen in de eerste batch zijn opgelost.
zaken als fan noise, instabiele tuning, tracking issues, output stage noise e.d. zullen echt niet opgelost zijn.
 
In de Moog One Facebook groepen waar ik in zit wordt nauwelijks nog over problemen gesproken (in tegenstelling tot een kleine twee jaar geleden). Lijkt erop dat met firmware 1.4.0 bijna alles wel is opgelost, met uitzondering van de apparaten waar echt iets mis is met de hardware. Neem aan dat deze in de meeste gevallen inmiddels gerepareerd of geruild zijn.
 
Dat heb ik niet aangegeven, geef alleen aan dat ik zeker ben van een nieuwe batch waarin zaken als fase problemen in de eerste batch zijn opgelost.
zaken als fan noise, instabiele tuning, tracking issues, output stage noise e.d. zullen echt niet opgelost zijn.

Slechte tracking van bepaalde voices is een abnormaal HW probleem,das is men grootste zorg.
 
Ik moet ergens beginnen met een eerste bericht in een thread niet waar?

1) Laatste aankoop: Loquelic iteritas percido
2) Daarvoor: Mimetic Digitalis
3) Tijdje geleden: A&H Mixwizard WZ16:2DX

Gear :)
 
Mijn TR-8S is eindelijk onderweg, zit ook nog te wachten op Jaspers rack en Moog 3-tier stand voor de Mother32, Subharmonicon & DFAM.
 
SSL CHANNEL STRIP
SSL NATIVE BUS COMPRESSOR
Nu samen voor 59 euro ipv 407 EURO (TOT 19 FEBRUARI)
 
3 extra Klotz midi kabels (en TR-8S is ook binnen)
nu alleen nog de MOOG One 16 en dan zijn we er (eindelijk!)
 
Back
Top