Je laatste 3 aankopen??

En welkom bij de bitwig club :) word je er al beetje wijs uit?

Ja, dat ging eigenlijk verrassend soepel en makkelijk. Heb mijn eerste tracks er al in gemaakt. Ik vind de Bitwig workflow en interface over het algemeen beter en sneller dan die van Live, al wint Live nog steeds wel dik als het gaat om warpen en audio quantizing enzo. Maar ben er al met al heel tevreden mee, en voorbereid op poly aftertouch/MPE als mijn Osmose straks komt (het ontbreken van deze functionaliteit in Live was voor mij de belangrijkste trigger om over te stappen).
 
Behringer TD-3
Elektron Model:Samples
Elektron Digitone

Om de maffe geluiden uit de modular te combineren tot een "liedje" :)
 
Wat vermona spul
shitload onderdelen om mijn oude meuk te herstellen. Revox, tascam, uher onderdelen, zekeringen, riemen, caps, you name it.
Wat uk verloopjes want ze leveren ondanks .be spul met uk stekkers ;{
 
Lijkt me een goed idee, moet eens even met Hans overleggen over hoe en wanneer Modlab weer op te starten.
 
- Expressive E Touché classic (ik heb de SE al, maar wilde graag ook een versie met CV outputs)
- 8dio The New Epic Taiko Ensemble
- Audio Imperia Collection
 
Zojuist een Roland JV-2080 inclusief 5 modules gescoord voor 200€.

Getest wat ik kon voor aanschaf.
Volgens mij en prima aankoop voor dat geld toch?
 
Zojuist een Roland JV-2080 inclusief 5 modules gescoord voor 200€.

Getest wat ik kon voor aanschaf.
Volgens mij en prima aankoop voor dat geld toch?

Zeker,alleen al de modules zijn nu al best wat waard.
 
Staan er nog 2, weet alleen niet of daar ook modules bij zitten.
200 per stuk

Ook 2 jv-1010, maar daar kreeg ik geen geluid uit
 
Zojuist een Roland JV-2080 inclusief 5 modules gescoord voor 200€.

Getest wat ik kon voor aanschaf.
Volgens mij en prima aankoop voor dat geld toch?

Zeker. Een lege JV-2080 voor €200 is al niet slecht, dus met 5 kaarten erin helemaal goed. Welke zitten erin?
 
Ah, 4 is de "dure" van de serie (Vintage Synth), dus dan zeker een goede aankoop. Erg mooie expansion ook. 11 is ook wel tof, de rest vind ik wat minder. Ik zou kijken of je nog aan Orchestral I of II (I heb ik te koop), World en Special FX kunt komen 8~
 
Ah, 4 is de "dure" van de serie (Vintage Synth), dus dan zeker een goede aankoop. Erg mooie expansion ook. 11 is ook wel tof, de rest vind ik wat minder. Ik zou kijken of je nog aan Orchestral I of II (I heb ik te koop), World en Special FX kunt komen 8~

Ik ga me eerst eens verdiepen in de werking
Ook kijken of alles het doet, de koptelefoonuitgang heb ik getest en de midi in, er kwam geluid uit. Display werkte, expansions waren zichtbaar.
De handleiding maar een sprinten.

Ik zal eens kijken of die Orchestral past in mijn muziek (denk het wel) en eens kijken of er nog wat financiele ruimte is :D.
Bedankt voor je input!
 
Back
Top