Je laatste 3 aankopen??

Ja, is het ook wel! 5 verschillende sound engines en erg diep te editen. Op z'n Yamaha's niet al te intuitief en overzichtelijk (wat tevens geldt voor de handleiding), maar inmiddels flink wat meters gemaakt en krijg er al toffe dingen uit.
 
- Custom negative white on black LCD display voor EX5r
- SCSI2SD v5.1 + bracket voor EX5r
- Aurora choir Kontakt lib
- Replika XT
 
- Voltage Modular: Cherry Audio Year One Collection
- Voltage Modular: PSP Ultimate Bundle
- Demon Tube Screamer (TS808/TS9 clone)
 
- Voltage Modular: Cherry Audio Year One Collection
- Voltage Modular: PSP Ultimate Bundle
- Demon Tube Screamer (TS808/TS9 clone)

knee deep in voltage modular.... die bundels had ik al.. mooie bundels! deze maand was een slechte maand, teveel mooie sales. ik bespaar hier dan maar op het noemen van allen.... ook te veel voor VM gekocht, dus maar een paar highlights...

- Voltage Modular Vult Rage bundle
- Voltage Modular Vult Fury bundle
- Meldaproduction MCreativeFXBundle (in sale, als upgrade, is dan zéer te betalen, als je al een veelvoud van de plugins hebt... de plugins die je al hebt worden van de prijs afgehaald, in een bepaald percentage.. zelfs van een sale upgrade aanbieding)
 
Op z'n Yamaha's niet al te intuitief en overzichtelijk (wat tevens geldt voor de handleiding), maar inmiddels flink wat meters gemaakt en krijg er al toffe dingen uit.

Typisch Yamaha. Daar staan ze bekend om.
 
De binnenkant is niet heel anders :D maar ik heb de EX5r inmiddels wel vrij goed in de vingers
 
Nap Die EX5 is echt een leuke bak ja! Jammer genoeg wel weinig polyfonie voor de modeling en VA.. maar die AN klinkt beter dan in een An1x.. echt super leads en bassen!! VL vind ik een beetje tegenvallen op keys.. Wil zelf mijn display ook nogeens modden, is gebroken in die van mij.. was dat veel werk?

Zelf:
Korg Kronos 2
Korg M3
+ een berg veerregels tbv geluid-isolerende voorzetwanden. Nu de rest nog.. :D
 
NapWil zelf mijn display ook nogeens modden, is gebroken in die van mij.. was dat veel werk?

Ja, best wel. Het ding moet zo'n beetje helemaal uit elkaar en zit met tien miljoen schroeven vast ofzo. Ook veel delicate kabeltjes die voorzichtig los moeten worden gemaakt én nadien weer op de juiste wijze aangesloten worden. Als je het custom scherm van eBay koopt bovendien wat hak en breekwerk in het plastic van het front. Om je een idee te geven:

B654C1A3-7CE6-4DF8-89DD-5F73E6A48C87.jpeg
 

Attachments

  • B654C1A3-7CE6-4DF8-89DD-5F73E6A48C87.jpeg
    B654C1A3-7CE6-4DF8-89DD-5F73E6A48C87.jpeg
    100,3 KB · Bekeken: 60
- SPL Iron plugin
- Lindell 80 Series plugin
- Fazley PBP-02 multi pendalenvoeding
 
Shiiiit na tioch wel jaren amper GAS te hebben, moet ik zeggen dat niet alleenhet Corona Virus om zich heen grijpt.
Na eerder de afgelopen 2 weken een Polar, Volca FM en TD3 te hebben verwelkomt in mijn nieuwe studio staat er sinds afgelopen weekend ook een:


Moog Sub37
Moog Sub37
Moog Sub37
Moog Sub37

Wat een bak! Ben er al een paar dagen in aan het ronddwalen, heerlijk
Die arme polar staat al een paar dagen langs de zijlijn jaloers toe te kijken ;)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top