Je laatste 3 aankopen??

De 2 voice is afgezegd door de verkoper helaas. Grr. De andere 2 heb ik binnen, de Mono/Poly kreeg ik ook maar met moeite mee, de verkoper had hem nog eens even aangezet voor ik langs kwam. (dat zou dus verboden moeten worden).

Anyway.. Ik zit nu dus met het probleem van geen 3e aankoop,,wat moet ik nu?
 
De 2 voice is afgezegd door de verkoper helaas. Grr. De andere 2 heb ik binnen, de Mono/Poly kreeg ik ook maar met moeite mee, de verkoper had hem nog eens even aangezet voor ik langs kwam. (dat zou dus verboden moeten worden).

Anyway.. Ik zit nu dus met het probleem van geen 3e aankoop,,wat moet ik nu?

Post 3399 verwijderen, helaas
 
De 2 voice is afgezegd door de verkoper helaas. Grr. De andere 2 heb ik binnen, de Mono/Poly kreeg ik ook maar met moeite mee, de verkoper had hem nog eens even aangezet voor ik langs kwam. (dat zou dus verboden moeten worden).

Anyway.. Ik zit nu dus met het probleem van geen 3e aankoop,,wat moet ik nu?

Doorsparen voor een OB8.
 
De 2 voice is afgezegd door de verkoper helaas. Grr. De andere 2 heb ik binnen, de Mono/Poly kreeg ik ook maar met moeite mee, de verkoper had hem nog eens even aangezet voor ik langs kwam. (dat zou dus verboden moeten worden).

Anyway.. Ik zit nu dus met het probleem van geen 3e aankoop,,wat moet ik nu?

De moderators zouden de titel kunnen veranderen in "Je laatste aankopen".:D
 
De 2 voice is afgezegd door de verkoper helaas. Grr. De andere 2 heb ik binnen, de Mono/Poly kreeg ik ook maar met moeite mee, de verkoper had hem nog eens even aangezet voor ik langs kwam. (dat zou dus verboden moeten worden).

Anyway.. Ik zit nu dus met het probleem van geen 3e aankoop,,wat moet ik nu?

Heel herkenbaar!

Zien we de verkoper binnenkort in het topic 'Spijt van verkoop' terug.:D
 
Squarp Pyramid => Eindelijk terug een betaalbare hardware sequencer...

Behringer BCR2000 => Voor mijn synths die eigenlijk wat meer knoppen zouden mogen gehad hebben...

Ensoniq SQ80 => Eindelijk! En wie ooit met de gratis SQ8L gespeeld heeft weet waarom...
 
Waarom is de oscar weg? Binnen nederland verkocht als ik vragen mag?
 
Arp Odyssey MK3
SoundTower Pro2 editor
XLR <> Jack plug, dikke shit jonguh
 
Waarom is de oscar weg? Binnen nederland verkocht als ik vragen mag?

Ik had hem al een aantal jaren maar vooral de laatste maanden intensief mee aan het werk geweest, hij valt door zijn unieke en aparte sound moeilijk in de mix en om hem alleen als verzamel object te bewaren vindt ik zonde voor het instrument en de waarde (het geld dat hij mij opleverd) die hij vertegenwoordigt.
Jullie hebben inderdaad de verkoop gemist omdat hij helemaal nergens te koop heeft gestaan:eureka:
Hij is namelijk terug gegaan naar zijn oude baasje, een onderonsje zeg maar!
De Voyager heeft helaas niet die aparte sound maar is wel weer veel flexibeler, met andere woorden je kunt er meer mee moduleren.
Begon hier ooit onder de naam Analogica en had op een enkele digitale synth (D-50) voornamelijk vintage analoge synths, daar is nu een beetje kentering in gekomen (heb nog de 700S, CS-50 om nog enkele echte vintage analoog te noemen) daar ik nu met de aanschaf van de Voyager en de nieuwe Odyssey nieuw analoog in huis heb gehaald :engel:
 
Laatst gewijzigd:
Net een deel van m'n wishlist op Bax shop aangekocht dus het zijn er geen 3 :p
Korg Volca Sample sample sequencer
Electro Harmonix Tone Tattoo analoog multi-effect pedaal
Behringer GI100 studio podium DI-box
MXR M104 Distortion+ effectpedaal
Behringer DR400 Digital Reverb/Delay effect pedaal
Tascam US-16x08 USB geluidskaart
*edit (net gemerkt dat er eigelijk maar 1 ding bijzit waar letterlijk "geluid" uit komt)
 
Volca keys (om de serie af te ronden).
een hoop kabels en enkele 'jack > XLR adaptertjes' om tests te doen via Tascam. yyuuup
 
-Quasimidi Sirius
-Bontempi PM749A
-Technics SX-K700
-Behringer Xenyx502
-Korg Monotron Delay
 
Back
Top