Je laatste 3 aankopen??

FMR RNLA
Moogerfooger ringmod
30 jacks om de moogerfoogers die ik heb naar 5U te converteren --> jacks aan de voorkant :D

FOTO'S!!!

monotron
jack inputs weerstanden potmeter
electro harmonix deluxe memory boy :halleluja
 
Laatste aankopen waren weer eens lekker analoog :P

Moog Voyager RME
MoogerFooger Ringmodulator
Electrix Filterfactory

Voorlopig dus weer genoeg te spelen 8)
 
afgelopen maanden weer wat gekocht

Eventide H 3000

Korg 168RC

DSI Prophet 08 PE

Waves Platinum Bundle
 
Kheb mijzelve nog eens op het digitale gewaagd, en wel FM synthese met de Yamaha FS1R.

Heb lekker een editor voor m'n Mac gedownload (en hij werkt!), nieuwe batterij erin gestoken....
Ben verrast door het geluid, het is wel digitaal, maar ik vind het toch erg mooi. Het is dus mogelijk :)
Heel gedetailleerd en fijnzinnig, maar ook vol en aanwezig. En grof/bruut, zo nodig.

Daarvoor heb ik een Eventide Timefactor gekocht. Ben niet zo "kapot" van het geluid, had er meer van verwacht voor dat geld.
Maar een hands-on delay met veel knopjes is wel heel erg gaaf. En hij reageert erg strak op CC. Elke knop is gewoon midi aanstuurbaar. Met een P7 ernaast is dat erg leuk.

Daarvoor weet ik niet meer :)
Dus dan is het de laatste 2 aankopen.

[edit]
Weet het wel, een Yamaha RY-30 drumbak met modwheel!! Heel fijn.
[/edit]
 
Laatst gewijzigd:
360systems midi bass, erg apart, en wel goed ook.
roland S330, met muis
tft schermpje voor de S330 ( gewoon een kapotte car dvd scoren voor een tientje)
een overlede tamahaha pss keyboardje, heb de toetsen nodig voor een ander project.

:koffie:
 
Midi out van je interface naar midi in van de korg en midi in van je interface naar de midi out van de korg
Audio out van de korg naar audio in van je interface

Zet de kanalen en de inputs goed in je DAW en je kunt aan de gang

De Korg R3 kan je via USB midi laten versturen, dus een midi in/out op je interface heb je niet nodig (de MR816X heeft geen midi in/out).
 
Yamaha MOTIF XS Rack
Yamaha FW16E card (2 + 14 individuele outputs via Yamaha FW)
Slate FG-X
Vengeance Philta
METRUM Bigtone Expansion
 
eerder deze week:
Yamaha MOTIF XS Rack
Yamaha FW16E card

Zojuist besteld EINDELIJK m'n API-2500 compressor, kan niet wachten to januari :D
 
Back
Top