Bestellen bij MusicStore.de betrouwbaar?

Refresh

Ouwe rot
Lid sinds
23 januari 2007
Berichten
582
Locatie
Het verre oosten/Adam
Hallo mede synthforumers,

Ik zou graag een Technics SL1210 M5G bij musicstore.de bestellen en aangezien dit om een voor mijn niet gering bedrag gaat wou ik graag even de ervaring van anderen horen. kan ik gewoon bij deze site met een gerust hart bestellen? en ervan uitgaan dat alles er bij zit wat er bij hoort te zitten etc?

alvast bedankt! ik hoor graag de reacties :)
 
Hallo mede synthforumers,

Ik zou graag een Technics SL1210 M5G bij musicstore.de bestellen en aangezien dit om een voor mijn niet gering bedrag gaat wou ik graag even de ervaring van anderen horen. kan ik gewoon bij deze site met een gerust hart bestellen? en ervan uitgaan dat alles er bij zit wat er bij hoort te zitten etc?

alvast bedankt! ik hoor graag de reacties :)


Heb zelf altijd goede ervaringen met musicstorekoeln.de nooit echt problemen en ze kennen zowaar ook service daar, en natuurlijk gratis thuisbezorgd bij een bedrag van boven de 100.

Had 1 keer een fx module met een mankementje binnen gekregen, hij deed het wel en ik gebruikte hem ook maar wilde natuurlijk wel een ander, dus ik heb gevraagt of ik die zo lang thuis mocht houden tot de nieuwe er was, en dat was geen probleem.
 
Ik heb ook enkel goede ervaringen. Inderdaad gratis verzenden en meestal met een dag of twee met DPD in huis. Netjes tracking vanaf Keulen totaan je voordeur. Alles wat ik kreeg kwam keurig in een "dubbele doos", dus twee dozen in elkaar met luchtkussenmateriaal ertussen.
 
Bedankt voor de reacties :)

dus eigenlijk zou ik inplaats van onder rembours ook gewoon vooruit kunnen betalen en zo nog even die 15 euro pakken door de gratis verzending? (ik neem aan dat het onder rembours versturen wel kosten voor de koper met zich meebrengt?)
 
Ik heb er nog nooit onder rembours besteld. Ik doe het altijd met de creditcard, dan kan het daar nog dezelfde dag de deur uit.
 
Hallo mede synthforumers,

Ik zou graag een Technics SL1210 M5G bij musicstore.de bestellen en aangezien dit om een voor mijn niet gering bedrag gaat wou ik graag even de ervaring van anderen horen. kan ik gewoon bij deze site met een gerust hart bestellen? en ervan uitgaan dat alles er bij zit wat er bij hoort te zitten etc?

alvast bedankt! ik hoor graag de reacties :)

Ooit een Acces Virus KB daar besteld zonder problemen.
 
Rembours laatst eens wat besteld, kost wel extra 10 euro .
Ook dus een dubbele doos gekregen met extra knalzakken vulling [ plastic zak met lucht].
Geleverd met DPD ,ook nog een soort van online track en trace.

Chaffeur die leverde was volgends mij een pool.
Ik spreek namelijk een goed woordtje duits, maar ik kon geen kaas maken wat hij vertelde, en andersom ook niet :)
 
ik had er goede ervaring mee tot de laatste keer, een gitaar besteld, komt die aan met een verwronge hals. stuur die terug, krijg opeens 2 nieuwe, dacht joepie, maar moest ze wel betalen. en dit over een paar weken furkerij.

nu zit ik met kapotte studio monitors, zit musicstore al 3 weken te mailen zonder antwoord, en als je beld zetten ze je onhold en is het een heel duur gesprek.

ik koop daar niet meer.
 
al jaren , nooit problemen gehad, prima zaak
 
Ook nooit problemen gehad. Niet tevreden met wat je ontvangen hebt door schade? Ze sturen UPS om je pakketje weer op te halen en je krijgt je geld netjes teruggestort op je rekening. Klantenservice is ook vriendelijk. Als er iets aan de hand is laten ze dat weten via een Nederlandse medewerker die je opbelt, dus geen Duits of Engels gezever, hetzelfde geldt voor e-mail.
 
Mijn ervaringen zijn ook wel goed, let alleen wel op dat als je meerdere artikelen bestelt dat ze ook allemaal op voorraad zijn anders kan het lang duren voordat je ook maar iets ontvangt.
 
'k Heb er ook al veel bij besteld, en altijd perfect aangekomen....
Alleen de bestelling van eind vorig jaar had enkele dagen vertraging
bij het leveren...

Verder zijn er echt wel koopjes te vinden!

Maar 't blijft natuurl'k een online bestelling,
ipv in een winkel te staan en te kunnen meenemen....
 
Laatst 2x weer een keertje wat besteld bij musicstore.
Alles natuurlijk naar wens.

Maar, wel wat vreemds.....
Als je een gmail account hebt worden berichten van musicstore [bevestiging enz] gelijk door deze client in de spambak gegooit.
Zonder dat ik deze optie voor musicstore heb aan gevinkt.
Paar dagen later een andere bestelling op een ander gmail client precies hetzelfde.
Ik denk dat musicstore dus bij de gmail database als spammert staan aangemerkt.

Tip als je bij music store besteld, en gmail gebruikt.
Deze aanvinken als betrouwbaar en zeker je spambox checken.
Anders duurt het wachten wel erg lang ;)
 
het enige wat ik daar heb besteld is een Fame studiodesk. Deze werd afgeleverd in beschadigde dozen. Zo ernstig dat ik twijfelde of de inhoud nog wel goed was. Uiteindelijk bleek het nog verpakt te zijn in een andere doos en nog piepschuim. Maar goed, het zag er wel slordig uit en als ik een synthesizer zo ontvang gaat ie linea recta terug.
 
'

Maar 't blijft natuurl'k een online bestelling,
ipv in een winkel te staan en te kunnen meenemen....
je kunt gewoon naar de winkel toe , in keulen , in het centrum. best een belevenis: een warenhuis vol muziekapperatuur. en parkeren kan in de garage die eraan vast zit.
 
je kunt gewoon naar de winkel toe , in keulen , in het centrum. best een belevenis: een warenhuis vol muziekapperatuur. en parkeren kan in de garage die eraan vast zit.

Ik ben er vorig jaar in november ook geweest. Heel apart. Beneden is idd de toetsen afdeling. Kom je voor gitaren, drums en studiospul dan sta je buiten op straat te wachten op de lift om een verdieping naar boven te gaan. Kom je binnen de lift uit sta je weer in de winkel.

Ik vond de mensen die daar werkten niet echt behulpzaam en een erg hoog popiejopie gehalte hebben. En buitenlandse mensen helpen... daar hebben ze moeite mee. Met Engels hoef je daar al niet aan te komen. Gelukkig spreek ik gebrekkig Duits (gebruik het gewoon te weinig)

Bestellen via internet verloopt daar wel soepel heb ik het idee en ik doe dat idd ook met Credit Card, heb je het binnen 2 dagen in huis. Ik bestel meestal bij Thomann, maar musicstore heeft soms betere aanbiedingen. Ik heb met beide nog nooit problemen gehad en altijd is alles netjes verpakt.
 
en ooit al iemand stukken gehad en sevice achteraf?
dat vind ik het belangrijkste.
wat je besteld opsturen dat doen ze overal, maar dan nog goeie service verlenen, daar moet je moeite voor doen...
 
ik bestel al een tijd niet meer bij Musicstore. Het kan nu best beter zijn, maar als je een aantal keer iets besteld, wat niet goed gaat of is, dan houdt het een keer op.
Mooie acties maar oppassen.
Kocht een e-mu proformance, besteld via telefoon. Staat er op de bon dat het B-ware is en geen garantie heeft. Heb 'm in drie opnames kunnen gebruiken, daarna hield het al op.
Daarna een bestelling van Mam tb3 cloon. Stond in de advertentie mk2. Bestel hem, krijg ik nog versie 1 (die ik al thuis had zitten in mijn rek). Stond fout in de advertentie, koste wel mijn eigen geld om terug te sturen.
Als laatste een bestelling van een Kurzweil Orchestral rom.
Ze zeiden er niet bij dat ondertussen het RMB-k en de setuproms die ik voor de 2000 nodig had (bleek), niet meer leverbaar waren.
Nu heb ik na jaren de RMB-K weten te bemachtigen, maar de setuproms heb ik niet waardoor het in zijn geheel nog niet werkt.

Maar goed, dit is ondertussen al weer een aantal jaar oud.
Tegenwoordig bestel ik bij Thomann.de .
Altijd netjes verpakt en geleverd. En gewoon goed.
 
je kunt gewoon naar de winkel toe , in keulen , in het centrum. best een belevenis: een warenhuis vol muziekapperatuur. en parkeren kan in de garage die eraan vast zit.

Er staat me zomaar bij dat ze een nieuw pand kregen, of waren zij dat niet?
 
Back
Top