[Oud&Nieuw] Wat te doen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
In Katwijk aan zee is altijd een heftig oud en nieuw feest. 2 redelijk grote tenten, en nog de societeit zelf. Afgelegen aan een grote parkeerplaats aan zee wordt daar echt enorm hard gebeukt.

Voor de oldskool loefhebbers onder ons, dat wordt dus van 4 tot 6 gedraaid. :dj:

Voor de rest techno, trance, progressive. Maar ook in een anderre tent R&B, rock,pop. In de societeit symfonische metal, death metal etc.

Echt onwijs gaaf, ieder jaar weer. Vooral het geluid, dat is echt beukend hard ieder jaar. Aanrader als je in de buurt woont !

:biertje:
 
Origineel geplaatst door dob
In M'tricht naar het Sirius feestje...
een vriend van me moet draaien.

Vorig jaar precies hetzelfde scenario.
Veel vrouwtjes, goeie muziek, toffe gasten en bier.

Ik amuseer me wel :D

Ah :) meestal wel gezellig, sirius feestjes! :D

Murphi: je hebt het slecht geregeld! :stupid
 
is er in Utrecht nog wat leuks te doen? ik zie alleen een lame glitter-disco feest in ekko dat al uitverkocht is, en een popomatic achtig feessie in tivoli.... nix spannends?

Olaf
 
Oud en nieuw:

Simplon in Groningen.
Beneden progressive geloof ik en boven Disco/Electro (en daar zwalk ik dus over de vloerrrr.)
 
Origineel geplaatst door Niels
In Katwijk aan zee is altijd een heftig oud en nieuw feest. 2 redelijk grote tenten, en nog de societeit zelf. Afgelegen aan een grote parkeerplaats aan zee wordt daar echt enorm hard gebeukt.

Voor de oldskool loefhebbers onder ons, dat wordt dus van 4 tot 6 gedraaid. :dj:

Voor de rest techno, trance, progressive. Maar ook in een anderre tent R&B, rock,pop. In de societeit symfonische metal, death metal etc.

Echt onwijs gaaf, ieder jaar weer. Vooral het geluid, dat is echt beukend hard ieder jaar. Aanrader als je in de buurt woont !

:biertje:


hey dat klinkt als een SCUM feesie! Toch? Ja, ik ken ze! :D
 
echt nix te doen in Utrecht? tering....wat een dooie boel.....

Olaf
 
Origineel geplaatst door olafmol
echt nix te doen in Utrecht? tering....wat een dooie boel.....

Olaf

Ok geen WINKfeessie, ofzow...=(
 
Origineel geplaatst door Arveyman
hey dat klinkt als een SCUM feesie! Toch? Ja, ik ken ze! :D

Inderdaad. Zeker gaan hoor met oudjaar. Hier in de omstreek is geen beter feest te vinden.
 
als iemand een ruimte regelt met PA dan kom ik wel draaien! ;)
man ik moet gewoon een vet feessie hebben voor O&N!

utrecht dan he!

Olaf
 
Dimitri uit Amsterdam (voor 2uur hij doet het rustig aan) en Richard en Erik de man in de Winkel van Sinkel Utrecht anders hoor , tja en Benny Rodrigues ook maar laten we hopen dat die onderweg een klapband krijgt ofzo.

groet, RB.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top