[Studio Electronics] ATC-Xi

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.485
Locatie
Rotterdam
atcxihr4.jpg


Nieuwe versie van een oude bekende met een paar extra modificaties: Osc 1 heeft nu ook Sine wave + er is de mogelijkheid om te kiezen tussen Moog amp en ATC-X amp.

Zo nieuw dat onze californische vrienden hun site nog niet hebben aangepast maar meer info via deze link.
 
Last edited by a moderator:
leuk bakkie....

maar dit is er weer 1 van de nova-mod SE's...
Die CODE is ook erg vet.


veel plezier! :luv:
 
Nou ja, nieuw :D

9.12.06: NOVA EDITION ATC-Xi!
Can't buy the first one 'cause Snoop (D, O, double G) was the first to the gate, but you can still get all the features of the original ATC-X, and late '06 minted bumps on your smart icey "xi" purchase. And what are they you ask? These: Sine Wave generator on OSC 1; Switchable amps–choose between ATC-X, or classic SE-1X "Moog" amp.; New Artic-flavored grill. Dependable STUDIO ELECTRONICS audio and build quality are the constants here, and u know the "QUAD" comes pimped with all 4 filters: MINI, S.E.M., 303 and 2600 Filters which you cannot function without, clearly!
 
heheheh, wist ook niet precies hoe nieuw eigenlijk... waar komt die quote vandaan kwok? op hun site kon ik er echt niks over vinden maar zal waarschijnlijk wel weer ergens overheen gekeken hebben dan.
 
Die aankondiging staat op hun nieuws pagina. Maar maakt niet uit natuurlijk. Weer es wat anders dan die softsynths op de voorpagina ;). Het lijkt mij ook een leuk ding.
 
okee... duidelijk geval van eroverheen gekeken idd. :D

En ik ben maar al te blij om hier geluidsvoorbeelden van te posten straks. Moet helaas nog wel een tijdje wachten... Dat importeren uit de VS kan nog wel wat tijd gaan kosten vermoed ik. :erm:
 
je zal verbaasd zijn over het geluid denk ik, knalhard/ superstrak analoog. (ik ga ervan uit dat ie verder als de atc1 klinkt.)
de amp-variatie is een leuke toevoeging. je haalt met 1 bakje in 1 keer bijna een aantal klassiekers in huis. goed 2600 filter, sem ook. het 303 filter heb ik nooit zo kunnen begrijpen. maar zo is er altijd wat.
veel plezier ermee, alvast. :okdan:
 
'k Zit op een 15" laptop scherm te loeren dus vandaar mijn (misschien ietwat botte :D) opmerking :D

Maar hij ziet dr wel lekker sci-fi uit :D

-C-
 
Ik vind em idd op 1280x1024 nog niet groot genoeg, groter! :D

Origineel geplaatst door C738
Leuk :) frontpage layout weer naar de kloten ;)

-C-
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Weer es wat anders dan die softsynths op de voorpagina ;).

Hij ziet er zo anders wel uit als de lelijkste softsynth die ik ooit heb gezien...
 
Ik weet't ... je bent niet de eerste die erom gesmeekt hebt bij'm. Had'm verteld dat ik er $1000 voor over had om'm hier te krijgen maarja... alstie'm dan voor 480 kwijtraakt aan een mede-amerikaan zal dat wel beter zijn zeker?

Dan maar een nieuwe kopen, ja toch? ;)

en ja... moeders mooiste is het niet, maar ook dat kan me niks schelen... als je dikke bassen wilt ga je toch niet zeuren over uiterlijk?
 
Origineel geplaatst door koediman
en ja... moeders mooiste is het niet, maar ook dat kan me niks schelen... als je dikke bassen wilt ga je toch niet zeuren over uiterlijk?

ik heb begrepen dat de moderators een niewe forumregel aan het ontwerpen zijn: bij commentaar op het uiterlijk van een apparaat meot de poster een foto van zichzelf en (indien van toepassing) partner plaatsen.
ik vnd het zelf wat overdreven, maar ja....
 
Nou ja Leo. Zo lelijk ben je ook weer niet hoor. :biertje:
 
Back
Top