foto daftpunk live-setup

Origineel geplaatst door ruudvee
Zie ik op feauteau 2 een Behringer midi controller ?? :D



yips een BCR zo te zien...
 
zou wel willen zien hoe ze live werken...dus ook vanaf de achterkant i.p.vanaf de kant van het publiek...
 
Denk dat de rest met laptops gebeurt. De rme's zijn voor de analogue feel en lekkere realtime controle kan ik me voorstellen. Denk dat ze verder niet al teveel tweaken eerlijk gezegd.
 
die behringer staat er 2x en helemaal rechts zie ik iets van een dichtgeklapte laptop ofzoiets..

vraag me dan af hoe ze die spullen dan toepassen :)
 
Origineel geplaatst door ruudvee
Dan is de fabel dat Behringer troep is ten einde.
Je kan er dus vette hits mee scoren. :biertje:

Fuck, ik wil ook Behringer in mijn setup. :D

hopelijk was dat ironisch, anders zou het de grootste quatsh zijn ;)

die behringer controllers (en nog wel meer van behringer) zijn echt dik ok
 
die behringer controllers (en nog wel meer van behringer) zijn echt dik ok

inderdaad... ik heb een BCR2000 en BCF2000.... ben van beide enorm tevreden, zeker die BCR is zeer goed (zeker voor wat het "maar" kost... 2x nix in vergelijking met andere controllers van dezelfde omvang)
 
Origineel geplaatst door pal
geloof me, The Daft krijgt geld van behringer om dit te gebruiken...

Waarom zou je Daft Punk geld betalen om 2 BCR's neer te zetten? Daft Punk staat bekend om hun 'gesloten' imago, dwz weinig tot geen interviews, alles zo anoniem mogelijk.

Kan me niet voorstellen dat ze dat doen vanwege het feit dat er misschien wel eens iemand een onduidelijke foto van de 'backstage-kant' van hun setup op een forum zou kunnen posten en dat iedereen dan ziet dat Daft Punk Behringer gebruikt.
Als dat wel het geval is dan mogen ze ze voor het publiek wel iets zichtbaarder opstellen :p

En dat het de bedoeling is om Daft Punk te overtuigen dat de BCR echt super fijn werkt en dat ze dat aan al hun kennissen in de muziekwereld gaan vertellen zie ik eigenlijk ook niet echt voor me. Die connecties hebben hoogstwaarschijnlijk toch al een mooie Mackie Universal of weet ik wat. En al zouden ze 5 kennissen overhalen een setje BCR's en BCF's neer te zetten, die winst zal niet in verhouding staan met wat ze aan de heren van Daft Punk betalen dan.
 
Ik ga er aanstaande vrijdag heen (duitsland). Zal eens kijken of er gear te spotten valt :)
 
Daft punk gaat vanaf volgend jaar alle behringer gear promoten. Hun helmen worden dan ook van behringer :L
 
Origineel geplaatst door Jeroenski
Zo te zien is de voorkant ook wel blits. Ik zie in ieder geval wel een paar kabels lopen...

jup, heb ze live gezien vorige zomer op pukkelpop. hun 'piramide' en alles eromheen is de moeite waard!
 
Back
Top