gear x-change interface???????

mono-poly

Cheff Noodle
Lid sinds
9 mei 2002
Berichten
12.985
ik kom de gear xchange van de interface niet op via de hoofdpagina
en als ik de direkte link gebruik zie ik alleeen de laatste nieuwe advertenties rechts
en geen zoek knoppen of advertentie plaatsen
heeft iemand anders dit probleem ook?
 
Ik kan wel alle advertentie zien dus :) minder voor je poly je wilt die jx8p + pg er op gooien
 
net er naast

net er naast

Ik heb de gear exchange net bekeken en hij deed het prima , ik denk dat jij net tijdens het updaten van de site heb proberen in te loggen...Probeer het nog eens?
 
ik snap er geen zak van
ik zie dit al dagen
 

Attachments

  • xchange.jpg
    xchange.jpg
    6,3 KB · Bekeken: 98
"Wrong user behind keyboard error" :)

Trouwens zie ik dat er én een Matrix 6 te koop staat en een Prophet VS (RonBoots?, of er moeten er meer in regio 040 zijn)
 
de site doet een scan in jou studio en ziet dat je al te veel hebt dus...poef wegwezen.............
 
misschien moeten de mensen bij wie het niet lukt hun internet-cache es legen, of de cookie van interface es weggooien. Zou kunnen helpen.
 
Origineel geplaatst door BDeep
misschien moeten de mensen bij wie het niet lukt hun internet-cache es legen, of de cookie van interface es weggooien. Zou kunnen helpen.

Dat wil hier ook nog wel es werken ja die truc. Ineens kom je niet meer op een site of zie je nog maar de helft ofzo. Even alle temp-internetfiles wissen, etc. en het lukt weer.
 
Ik mag er ook nie in, laten we ff een onderzoekje starten

IE 6.0.2600.0000, laatste servicepacks
XP
achter ADSL met nat (weet nie of dit van belang is maar het is de reden waarom filetransfers in MSN niet werken dus misschien...........)

De vraag is dus welke browser OS en internettoegang mensen gebruiken. Misschien vinden we een logica 8)
 
Bij mij werkt ut ook perfect, Mac OS 10.2.2, Chimera 0.6
 
Back
Top