Waldorf Blofeld

Kijk je op dat moment naar een sound of naar een multimode parameter? Kan bij een Waldorf nog wel eens uitmaken.
 
Ik sta op het punt een geleende Blofeld door het raam te donderen...

Check even je verzekering, en daarna: DOEN!

Lucht echt wel op, dingen slopen :D


(o ja, wel filmen/samplen!)
 
Natuurlijk wel.

Nadat je Shift+Ulitility hebt gedaan zou je eens door de pagina's moeten scrollen. Wie weet kom je dan wel "store multi" tegen! :eureka:
Dat had ik al gedaan, maar ik kom "store multi" niet tegen. Wel store sound, 3 pagina's en init sound en randomize en de dump pagina's. Maar geen store multi. aaaarrghh.
Zou het aan het OS kunnen liggen?
 
Dat had ik al gedaan, maar ik kom "store multi" niet tegen. Wel store sound, 3 pagina's en init sound en randomize en de dump pagina's. Maar geen store multi. aaaarrghh.
Zou het aan het OS kunnen liggen?

Dat laatste lijkt me sterk. Ik zit nu uit mijn hoofd te praten, maar ik zal strak thuis even kijken en beloof je erop terug te komen vanavond.

Gr, Boele
 
Het is toch echt heel simpel.

Shift + sound/multi brengt je in multi mode. Je kunt dat zien, want ongeacht waar je bent in multimode, er staat altijd "part xx" in de linker bovenhoek.

Op dat moment geeft Shift+Ultility ook "Save Multi" in je scherm!

Er is 1 uitzondering: als je een sound edit die je in een van de parts gebruikt wordt: DAN krijg je "Save Sound" in je scherm.
1 keer op "Play" drukken en dan weer "Shift Utility" en je krijgt alsnog "save Multi".

Nogmaals: het saven van een multi bewaard alleen de multi instellingen van de respectievelijke parts, NIET de sound edits zelf.

Multimode is als het ware een pointer naar de geluiden. Het bewaren van een geluid in multimode zal het geluid in sound mode OOK veranderen dan.

Er is dus maar 1 geheugenplaats voor een sound op de Blofeld, en niet aparte geheugenplaatsen voor de sounds die je in multimode gebruikt. Als je begrijpt wat ik bedoel...
 
tis precies ofdat uw OS corrupted is.
kheb het ook eens corrupte dingen gehad (grafische weergave weg, menus weg, etc) bij het upgraden van mn OS.
 
Het is toch echt heel simpel.

Shift + sound/multi brengt je in multi mode. Je kunt dat zien, want ongeacht waar je bent in multimode, er staat altijd "part xx" in de linker bovenhoek.

Op dat moment geeft Shift+Ultility ook "Save Multi" in je scherm!

Er is 1 uitzondering: als je een sound edit die je in een van de parts gebruikt wordt: DAN krijg je "Save Sound" in je scherm.
1 keer op "Play" drukken en dan weer "Shift Utility" en je krijgt alsnog "save Multi".

Nogmaals: het saven van een multi bewaard alleen de multi instellingen van de respectievelijke parts, NIET de sound edits zelf.

Multimode is als het ware een pointer naar de geluiden. Het bewaren van een geluid in multimode zal het geluid in sound mode OOK veranderen dan.

Er is dus maar 1 geheugenplaats voor een sound op de Blofeld, en niet aparte geheugenplaatsen voor de sounds die je in multimode gebruikt. Als je begrijpt wat ik bedoel...

thnx boele ismijn = blofeld
je ziet ik ben druk met andere dingen hehe
uniek bakkie dat weetk nu al - ...had meerde waldorf dingen gechecked ben blij datk nu ,.........alle waldorf sounds sort of bezit
 
Zo krijg je in ieder geval wel een idee van hoe de Blofeld klinkt :okdan: en daarnaast naturulijk een zeer verhelderende uitleg.
 
aha thnx boele tis de mijne waar patateke moeilijkheden mee had
cya en thnxie
:)

Het is toch echt heel simpel.

Shift + sound/multi brengt je in multi mode. Je kunt dat zien, want ongeacht waar je bent in multimode, er staat altijd "part xx" in de linker bovenhoek.

Op dat moment geeft Shift+Ultility ook "Save Multi" in je scherm!

Er is 1 uitzondering: als je een sound edit die je in een van de parts gebruikt wordt: DAN krijg je "Save Sound" in je scherm.
1 keer op "Play" drukken en dan weer "Shift Utility" en je krijgt alsnog "save Multi".

Nogmaals: het saven van een multi bewaard alleen de multi instellingen van de respectievelijke parts, NIET de sound edits zelf.

Multimode is als het ware een pointer naar de geluiden. Het bewaren van een geluid in multimode zal het geluid in sound mode OOK veranderen dan.

Er is dus maar 1 geheugenplaats voor een sound op de Blofeld, en niet aparte geheugenplaatsen voor de sounds die je in multimode gebruikt. Als je begrijpt wat ik bedoel...
 
Back
Top