Eerste DnB track

wel, de mix over het algemeen staat nog niet op punt lijkt me, drums te zacht en ook wat dof...
verder mag er ook iets meer gebeuren, misschien een break met ratelende drums die even de lijn uit het geheel haalt
en misschien nog iets sneller ook :)

maar verders leuke poging :)
 
:) Wel leuk hoor, zeker voor je eerste DnB-trak.

Beetje afwisseling in drums is idd misschien wel leuk, en 'k zou er af&toe een extra SUB-bass dreun/lijntje bijgooien (na de break ofzo.

Maar verder :okdan:
 
vindt het wel ok, maar volgende keer gekker....en idd de beats wat snappier....eq compressie e.d
 
Tip voor de volgende track:

Als je per se een amen break wilt gebruiken, dan moet je er iets bijzonders mee doen; tenzij ik de kalender verkeerd gelezen heb en het 1996 is.
 
Kben niet zo van dit soort, klinkt wel leuk voor eerste keer, Maar wat ik wil zeggen is dat drum en bass meestal wat grover en hefitger klinkt. Deze wieeuw klinkt blij vind ik. Smaak, maar toch..

Bij deze, dit soort shiz maak ik met n maat van me en dit is wat ik dus vet vind (mijn smaak):
 

Attachments

  • verve_nausea_clip256.mp3
    779,6 KB · Bekeken: 45
Origineel geplaatst door geschirrspüler
das idd wel een stuk bruter leendert:D

clipt wel nogal, als je het mij vraagt

Klopt, was bezig met de afmixing toen ik die snippet had opgeslagen en het masterkanaal clipte een beetje. sorry, maar voor de rest istie wel oke. :D
 
Re: Eerste DnB track

Origineel geplaatst door Marsman
Dit is mijn eerste DnB track, iemand commentaar op wat ik eventueel beter kan doen de volgende keer als ik een DnB track ga maken?


Snappy

ik heb niet zo'n probleem met de drums juist :D

maar met dat poinkende basgeluid elke keer als je m aanslaat ... eigenlijk zegt ie piong

koel relax trekje :W
 
Back
Top