Maak een stukje hiphop

Nee, ik heb z'n acapella even geleend. Als ik nog steeds zo serieus met HipHop bezig zou zijn als een jaar of vijf geleden, dan had ik wel contact met hem gezocht om een track samen te doen, maar tegenwoordig maak ik af en toe beats voor de lol en ik denk niet dat een amerikaanse MC die al diverse albums heeft gemaakt, daarop zit te wachten.
 
Geïnspireerd door...

B00000AFH2.01.LZZZZZZZ.jpg


?
 
De gitaar vind ik niet zo, ongeacht uit welke sampler hij komt, maar de drums klinken nu een stuk lekkerder. Zou Large Professor hier weleens op willen horen rhymen. Heb je de drums ook door een EQ gehaald?

Wordt de beat nog verder aangekleed?
 
uit de sp1200 komt de beat zonder eq. die eerste beat in reason had ik er eq over gedaan (gitaar dito).
wat is er mis met de gitaar dan?
ik heb nog geen ideeën verder voor de beat maar wil deze wel afmaken zodat hij minder loopeeloop klinkt
 
Origineel geplaatst door machine
uit de sp1200 komt de beat zonder eq. die eerste beat in reason had ik er eq over gedaan (gitaar dito).

De drums uit de SP klinken voller dan die uit Reason. Had je in Reason de lage frequenties weggedraaid of dikt de SP die frequenties aan?

Origineel geplaatst door machine
wat is er mis met de gitaar dan?

Nou ja, op zich niks mee, maar die country style doet mij niet zoveel.
 
Darkhop! :duivels:

check


*edit: link werkte niet, nu wel
 
Laatst gewijzigd:
JA wel Ja wel! nog niet af maar 3 keer raden welke uit welke sample deze track is opgebouwd
 
Dat wordt wat lastig zonder geluidsfragment. 8~
 
wehhee vaag ik dacht toch echt dat ik er 1 had toegevoegd nog eens proberen dan maar
 
fok it ik heb hier nu ook geen tijd meer voor
ik probeer een mp3 te uppen via bestand toevoegen
krijg ik steeds een post zonder mp3

het gaat om een 128 kbp/s mp3 van 2.3 mb < klopt hier iets niet aan ...?> met een andere mp3 in een vorig topic werkt het wel psies de zelfde specs op de grote ervan na dan ..:S
 
Origineel geplaatst door rasz
het gaat om een 128 kbp/s mp3 van 2.3 mb < klopt hier iets niet aan ...?>

Voeg een bestand of bijlage toe:
Maximale grootte is: 1048576 bytes
 
Ik word een beetje hyper van die lead synth, dus met mate gebruiken. 8)

Wat de drums betreft, probeer eens wat met die snares te doen die niet op de "5" en "13" staan. Laat ze iets anders klinken (volume omlaag, beetje filteren, de attack en decay wat veranderen). Dat maakt het wat minder statisch.
 
Back
Top