Maak een stukje hiphop

Mooi in elkaar gezet! ik ken heel dat impulse in ableton live niet maar leuke sound en wappie geluiden 8~

Mijn tip is meer basse!!

LaterZ:doei:
 
Dat is toch gewoon Dance? Klinkt niet echt als HipHop, vind ik.
 
De vocals klinken te ver weg.
Ambient ge mict of een kamer met uber reflecties ?
 
die van jou komt tenminste in de buurt, maar is nog steeds pop muziek.....met die hippe beats

ik ben nog steeds van de oldskool loop hiphop,.....zal wel even kijken of ik er vandaag een goede sample kan vinden (zo eentje die net niet loopt) en ff een loop uploaden
 
Origineel geplaatst door Negative Plus
De vocals klinken te ver weg.
Ambient ge mict of een kamer met uber reflecties ?

het heet niet voor niks TESTSPIT, deze track gaat samen met de betreffende rappers opgenomen worden in een fatsoenlijke studio voor vocal opnames
 
Origineel geplaatst door Negative Plus
Kan er iemand wat feedback geven over het onderstaande.
Niet over de opbouw enzo maar over de freq balans en dynamiek ect.
Het is trouwen een remix van Kelis - trilogy die niet af is :D
Ook mn eerste hiphop achtige beat.

Groeten.

LinkLink
edit: zie dat het onderaan de pagina staat met lettertype -12

op sommige momenten loopt de accapella totaal langs de beat en niet dr op, zitten grappige ideeen in track, maar vind dit meer een popsong dan een hiphop track, en op sommige momenten ook erg rommelig.
 
hopelijk nu wel
 

Attachments

  • hiprrdnhop2.mp3
    569,6 KB · Bekeken: 69
mist het beste stukkie(de break) omdat die mp3 al te lang was...
 
Origineel geplaatst door plieuw

ik ben nog steeds van de oldskool loop hiphop,.....zal wel even kijken of ik er vandaag een goede sample kan vinden (zo eentje die net niet loopt) en ff een loop uploaden

Ook niet verkeerd, al mag hij iets helderder klinken. :)
 
Nope, nog niet noemenswaardig gevorderd. Ik kan helaas niet full-time met muziek bezig zijn dus het gaat ietwat sloom.
Status: sample nog wat beter gechopt en over iets langere track uitgesmeerd, drums meer variatie. Dus dat gedeelte is klaar.
Nog doen:
baslijn
extra strings
afmixen.

I'll let you know!
 
Back
Top