Maak een stukje hiphop

Haha! Pas op hoor Dilago, je zit hier op een synthforum ;)

Kweetniet hoe ik anders sub-basloopjes zou moeten maken dus alleen daarvoor kom ik niet om een synthesizer heen. Snap de afkeer eerlijk gezegd ook niet... tis gewoon een muziek instrument wat vaak in de beste hiphop terug te vinden is en net zo massaconsumptie als een MPC of sampler... maar ik kan het ook wel weer waarderen als iemand zich bewust beperkt.

ps. dr. dre maakt strakke producties maar het is mijn ding niet en 2pac heb ik nooit wat aan gevonden.
doe mij maar pete rock, large professor, dj premier, prince paul, muggs en kornuiten.

...en het wordt weer tijd voor daden ipv. woorden :D
Ik zei het alleen maar om een beetje te plagen, ik zal snel weer een beat maken, misschien wel met een synth! ;)
 
Hier nog ene van mij. :D
 

Attachments

  • Demo_Beat.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 40
Hier nog ene van mij. :D

Ik ben niet zo'n fan van het four on the floor ritme bij zo'n laag tempo. Maar voor de rest is het zeker niet slecht.
 
Ik ben niet zo'n fan van het four on the floor ritme bij zo'n laag tempo. Maar voor de rest is het zeker niet slecht.

Tyea whatever a tune needs. Ik vond m goed bij de bassline passen zo.

Die heeft een lekkere vibe Willy!!

Thanks en vind ik ook! :okdan:
 
Aii een beetje trommels erbij, gaat zeker goed komen op deze manier.
Check wat die trommelkes toevoegen, slomme drum heeft weer andere impact enzo. :eureka:
 

Attachments

  • Demo Beatz.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 51
Laatst gewijzigd:
Zoals beloofd, geen woorden maar daden, hierbij dan een sample based beat waarin geen synth is gebruikt, want zoals Tim Dog als zei 'i don't like that cream in my coffee!' :koffie:
 

Attachments

  • ranger ramon - de cd is wel dood (beat door dj dilago).mp3
    4,3 MB · Bekeken: 51
@ Willy: Lekker beatje hoor!

@ Lotuz: Lekker laidback... rustige beat van je dit keer

@ Dilago: Mooi beatje.. kan lekker op gerapt worden.. Vind deze rap niet zo geslaagd.. maar de tekst en het thema is op zich goed..

@ Fatclap: Het is 100% zeker geen spacekees die dit rapt! ;)
 
Spacekees is te druk bezig WoW te spelen.
 
Nee BC2 zijn Chopper Mike en Pilot Boeilie yo! Ik sta nummertje 30.000 op de leaderboards, ik schaam me wel een beetje ja, zal wel eens weer een valse beat posten snel.
 
Bedankt voor het luisteren, over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar ik vind 'm prima rappen. :)
 
Over smaak valt genoeg te twisten. Upload even een instrumentaal stukje alsjeblieft.
 
Nou vooruit dan, hier een instrumental van Lotuz lengte!
 

Attachments

  • dj dilago - ska.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 39
Back
Top