Maak een stukje hiphop

Willy! Die vage shit van je rockt heerlijk hier op de speakers.. Superbeatje.. dr dre achtig bijna.. Ik vind m lekker! Die verdient het wel om uitgewerkt te worden! Enne als iemand je beat sampled.. is dat alleen maar een compliment.. ;)

Zeker zeker. Stiekem ook een beetje expres open gelaten hoor. Daarnaast is het niet zo moeilijk wat drums op goed timbre te pitchen en af te stellen ivm freq split layers enzo hoor. :okdan:
 
Dan is het repect des te groter.. Met welke instrumenten maak je de geluiden?

van alles waar je muziek mee kan maken. een oude gitaar, basgitaar, percussie-instrumenten,wat verschillende keys(oa motif, se1x,ms2000), voor drums gebruik ik een asr10.
 
Fk man 10de maand wat een frituurvette beats man, ik zet randombeat03 nu alweer voor de 4de keer aan. Echt koel dat je zelf de meeste instumenten speelt, ben op het moment basgitaar aan het leren puur om er meer mezelf in te kunnen stoppen. (ook omdat de meeste kritieken hier altijd over mn baslijntjes gaan :P )

Tja en Lotuz, je hoort bij jou altijd zo goed dat je dit al jaren doet en gewoon een fantastisch oor voor samples heb :okdan: Ze zouden zo een alle 13 dope plaat met alleen jouw beats kunnen maken volgens mij. :P
 
Hier http://www.myspace.com/10thmonthbeats staan wat (oudere) beats van mij.

Ik ben ze nu aan het checken. Klinkt goed. :okdan:

overigens werkt lotuz zn soundclick nooit hier, zou je toevallig wat snippets in de bijlage kunnen gooien, ben benieuwt?

Echt vreemd. En wat nu als je de link kopieert en in een nieuw venster opent?

Tja en Lotuz, je hoort bij jou altijd zo goed dat je dit al jaren doet en gewoon een fantastisch oor voor samples heb :okdan: Ze zouden zo een alle 13 dope plaat met alleen jouw beats kunnen maken volgens mij. :P

:D
 
waddaap 10th!
nog steeds druk met andere dingen behalve muziek?
Of nu juist weer tijd?
 
http://thestudioexposed.ning.com/profile/LeroyMannen hier op de player staat x aantal verschillende beats.
Kweet niet of ik wat samplebased dingen erop heb gezet, maar komen jullie vanzelf wel achter.
Staan ook veel Rnb beats op. Tis ook een voornamelijk Rnb site.
 
Dat doe ik alleen wanneer een MC er een complete track van zou willen maken. Dan neem ik eerst de vocals over de basisloop op en dan ga ik kijken waar breaks en veranderingen nodig zijn of goed klinken. Dan vind ik het ook de moeite waard om iets meer aandacht aan de mix te besteden. Maar aangezien ik zelden of nooit meer met MC's werk, houd ik me lekker bezig met loopjes maken. Dat vind ik na al die jaren eerlijk gezegd nog het leukst. Nou ja, het horen knallen van m'n beats over de speakers is nog net iets leuker, maar goed... 8)
 
Dit loopje werk ik momenteel aan, maar weet niet of ik er nog iets bij doe, hij leent zich wel aardig voor een ellenlange loop alla James Brown vind ik en het is makkelijk werken. Twee vliegen in 1 me dunkt. :)
 

Attachments

  • dilago - plain funky.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 45
Maar aangezien ik zelden of nooit meer met MC's werk, houd ik me lekker bezig met loopjes maken. Dat vind ik na al die jaren eerlijk gezegd nog het leukst. Nou ja, het horen knallen van m'n beats over de speakers is nog net iets leuker, maar goed... 8)
Ja ik vind het ook het leukst werken, absoluut. Na een flinke tijd van pielen wordt dat routine.
 
Ik ben ze nu aan het checken. Klinkt goed. :okdan:



Echt vreemd. En wat nu als je de link kopieert en in een nieuw venster opent?



:D

Dit loopje werk ik momenteel aan, maar weet niet of ik er nog iets bij doe, hij leent zich wel aardig voor een ellenlange loop alla James Brown vind ik en het is makkelijk werken. Twee vliegen in 1 me dunkt. :)


Lekker funky!! 8~
 
Ik weet t niet, mn browser loopt telkens vast Lotuz...heb wat je intikte al geprobeerd maar werkte niet

hier iets waar ik aan werk, gewoon simpele lompe beat - onafgemixt nog

ik ben meer van t eindresultaat dan om de creativiteit erachter, zoals jullie zullen horen - inspelen en shit vind ik heel knap, maar ik heb persoonlijk beetje de filosofie dat hiphop niet al te knap moet zijn, maar moet gaan om de kick die je er van krijgt. Eerder Supreme Clientele dan Dr Dre dingen zegmaar

ben benieuwt wat jullie dr van vinden.
 

Attachments

  • Mixdown christov ingram.mp3
    775,9 KB · Bekeken: 38
Ik weet t niet, mn browser loopt telkens vast Lotuz...heb wat je intikte al geprobeerd maar werkte niet

hier iets waar ik aan werk, gewoon simpele lompe beat - onafgemixt nog

ik ben meer van t eindresultaat dan om de creativiteit erachter, zoals jullie zullen horen - inspelen en shit vind ik heel knap, maar ik heb persoonlijk beetje de filosofie dat hiphop niet al te knap moet zijn, maar moet gaan om de kick die je er van krijgt. Eerder Supreme Clientele dan Dr Dre dingen zegmaar

ben benieuwt wat jullie dr van vinden.
Erg lekker! :okdan:
 
Back
Top