Maak een stukje hiphop

http://www.swift.fm/beatsbylazy/
Hier wat dingetjes van ondergetekende, niet me beste werk, maar staat online dus makkelijk. :D

Ik vind die derde beat echt koel :okdan:

Hier mijn laatste dingetje, eens een keer wat geloopt ipv dat ik t verot knip, ik weet niet zeker of het hier ook wel thuis hoort 8o)
 

Attachments

  • HOOKER.mp3
    4,1 MB · Bekeken: 62
Thanks mannen :okdan: Een rokertje met een glaasje Tullamore dew was het trouwens 8) :baco:
 
Yo Boelie die beat van jou is boem dik lauw als een vol pakje lange vloei, lekker hoor :mega:
 
@DizzleXia

die kick en snare passen niet bij de samples, kortom mismatch, je probeert harde drums met een clean samples te combineren, dodelijke want dat klinkt niet echt!

sorry, maar zo is het
 
Dudes! Thanks voor de comments. Ben blij met de reacties. Zal van de week ff gaan zitten en de beats van jullie effe tjekken. Altijd leuk natuurlijk. Thanks...

laat me ook weten wanneer er tracks van jullie van jullie gereleased worden... Ben benieuwd!
 
En wat vinden jullie van deze dan..
Dag mensen,

Ik heb een (waarschijnlijk erg bekende) sample gebruikt om een lekkere hip hop achtige beat te maken.. Begon eigenlijk een beetje als geintje om te laten zien hoe makkelijk het met een lekkere sample is om een leuk muziekje te maken..

Nu heb ik even snel (live ff opgenomen, dus hij is nog lang niet afgemixed ofzo) een MP3 ervan gemaakt en die de laatste dagen geluisterd, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zelf best tevreden ben en echt graag vaker wil luisteren omdat hij zo lekker klinkt..https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=54434&d=1262435898

Mijn omgeving vindt hem ook erg lekker klinken, dus ben nu ook benieuwd wat de mensen hier op het forum ervan zeggen..

Reacties (hoe kritisch ook!) meer dan welkom!

Aangezien er op het oorspronkelijke topic niet gereageerd wordt, en het toch een soort hip hop beat is, dan maar ff hier leuren voor commentaar.. (is trouwens wel een eerste ruwe versie)
 
Ik zit op me werk dus ik kan niet luisteren atm. :)

Zie dit een beetje als een belofte dat ik ga luisteren. :P
 
Ik vind het wel tof, doet me een beetje aan def jux dingen denken, alleen moet de beat dan wel iets roffer ;) Das ook mijn enige minpunt maar dat is puur persoonlijk, ik vind die beat zo clean klinken. Ook vind de hihat erg hard als hij solo gaat maar dat kan mischien aan me laptop speakers liggen.

Vooral zo doorgaan zoals die ene ouwe homo altijd zei bij de soundmixshow :P
 
Ik vind het wel tof, doet me een beetje aan def jux dingen denken, alleen moet de beat dan wel iets roffer ;) Das ook mijn enige minpunt maar dat is puur persoonlijk, ik vind die beat zo clean klinken. Ook vind de hihat erg hard als hij solo gaat maar dat kan mischien aan me laptop speakers liggen.

Vooral zo doorgaan zoals die ene ouwe homo altijd zei bij de soundmixshow :P


Thanks Documentje...

De beat is idd nog erg clean, en de hihat is erg hard als ie solo is, dat ligt niet aan je speakers.. Ik ga hem binnenkort eens even fine tunen en dan post ik m nog es!
 
Ik maak eigenlijk 'noot ginne hiphop'
Maar bij deze een poging met een kort bietje...ben benieuwd :D
 

Attachments

  • Biet.mp3
    915,2 KB · Bekeken: 55
Back
Top