Wat is er met Cooledit gebeurd... ????

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 november 2004
Berichten
1.158
Wat is er precies met Cool-edit gebeurt ?? :confused:


Is het overgenomen? Is het er beter op geworden? Is de lay-out varanderd ?

Het is me niet meer echt duidelijk, waar dat programma nu staat :stupid

Wat vinden jullie er allemaal van ?
 
cooledit was m'n eerste opnamesoftware vroeger. werkte best goed :) (vond ik toen athans...)
 
Ik startte met cool op 3.11. Het was van Syntrillium en is inderdaad overgenomen door adobe onder de lullige naam audition. Verbeteringen heb ik niet waargenomen, alleen toeters en bellen.
 
cooledit is samen met de fons een barretje begonnen op het strand van hawai....burp :biertje: :mexico:
 
Origineel geplaatst door Sam_Zen
Het was van Syntrillium en is inderdaad overgenomen door adobe onder de lullige naam audition.
Nou ik vind CoolEdit meer klinken als een goedkoop visualbasic projectje wat wav filetjes kan afspelen.. Audition klinkt dan toch wel iets professioneler..
 
Laatst gewijzigd:
Wat is er veranderd dan sinds CoolEdit 2?
 
Re: Wat is er met Cooledit gebeurt... ????

Re: Wat is er met Cooledit gebeurt... ????

Origineel geplaatst door jaccis
Wat vinden jullie er allemaal van ?

Dat je 3 jaar te laat bent met deze ontdekking ;).
 
CoolEdit2 is 1-op-1 omgezet door Adobe naar Audition1. Wat er daarna precies aangepast en veranderd is weet ik niet. Echter de integratie met andere Adobe s/w -met name dan Premiere- werkt lekker... Ik denk dat ze het daarom ook gekocht hebben.
 
Origineel geplaatst door Lacertus
CoolEdit2 is 1-op-1 omgezet door Adobe naar Audition1. Wat er daarna precies aangepast en veranderd is weet ik niet. Echter de integratie met andere Adobe s/w -met name dan Premiere- werkt lekker... Ik denk dat ze het daarom ook gekocht hebben.

Het werkt niet meer op Windows < XP.
 
Je hebt nu open source progje Audacity en da's een mooie vervanger.
 
Origineel geplaatst door fuse
Je hebt nu open source progje Audacity en da's een mooie vervanger.

Heb ik inderdaad ook draaien nu!
 
Audacity is inderdaad een prima open-source vervanger, maar blijft toch wat beperkter in het multitrack gebeuren.
 
Cool Edit Pro 2.0 :okdan:

Aangezien ik tracks toch altijd één voor een opneem, kan ik heerlijk werken met de multitrack view van CE. Voor mij is het een super intuïtief programma, dus waarom zou ik iets nieuws willen? Ben maar een hobbyist.. ;)
 
Back
Top