Orkapot Live Talent contest

Ravon

Stamgast
Lid sinds
28 november 2002
Berichten
379
Locatie
Eindhoven
Talent contest Orkapot LIVE 2007


Heb jij altijd al de droom gehad om voor een enthousiast publiek op te treden? Lees dan snel verder want wij op zoek naar talent met creatieve skills en oor voor goede electronische muziek en bieden je de unieke kans om live te spelen tijdens Orkapot LIVE op 19 mei 2007. Op deze manier willen we (onbekende) live acts een podium bieden om zichzelf te bewijzen. Dus ben jij degene die van zijn zolderkamer af wil komen en het podium in de grote zaal van O.J.C. Dynamo in Eindhoven wil beklimmen, schrijf je dan meteen in, knal die demo in ekaar en stuur alles op! Download HIER het inschrijfformulier.

Check hier de info over de vorige Orkapot Live: Orkapot Live 2006 .

VOORWAARDEN DEELNAME
• De live act moet minimaal een live set van 45 minuten kunnen geven;
• We zijn met name op zoek naar de wat meer underground georienteerde techno, acid, goa, tekno, drum & bass, breakbeat, electro etc. etc.
• Stuur een volledig ingevuld (electronisch) inschrijfformulier met bijlagen op;
• De bijlagen moeten minimaal bestaan uit een biografie, foto of logo en technische rider;
• Neem voor je demo dezelfde soort set op als je zou geven tijdens Orkapot LIVE;
• Let ook op de presentatie van de demo. Creativiteit en originaliteit zijn daarnaast ook een criteria voor deelname;
• Per deelnemende live act kan slechts 1 demo worden ingezonden;
• Stuur je inzending naar: Orkapot Live talent contest, P.O. Box 8059, 5601 KB, Eindhoven
• Wil je je demo electronisch opsturen, doe dit dan via yousendit naar Orkapot@soliddecay.com;
• Sluitingsdatum voor inschrijving is 10 april 2007;
• De organisatie zal uit de inschrijvingen een keuze maken en voor 19 april 2007 de winnaar bekend maken;
• Deelnemers geven met hun deelname aan dat ze beschibaar zijn voor een optreden op 19 mei 2007 tijdens Orkapot LIVE;
• De deelnemer gaat ermee akkoord dat de organisatie het ingezonden materiaal mag gebruiken voor promotionele doeleinden;
• Over de uitslag wordt geen correspondentie of discussie gevoerd en er kunnen ook geen rechten aan ontleend worden;
• De organisatie is niet verantwoordelijk voor eventuele slechte bereikbaarheid van de online demo’s wegens storingen van welke aard dan ook op het internet of bij providers in het algemeen.

Deze actie wordt mogelijk gemaakt door de Orkapot crew en O.J.C. Dynamo in Eindhoven.
Alle rechten voorbehouden.

Extra info:
Solid Decay
Orkapot
Dynamo
 
Live artiesten... schrijft u allen in !! :)

Live artiesten... schrijft u allen in !! :)

Live artiesten... schrijft u allen in !! :)

95047_original.jpg
 
Krijg je voor het optreden betaald als je uitgekozen wordt?

Grtzz Bruce
 
Origineel geplaatst door brz
Krijg je voor het optreden betaald als je uitgekozen wordt?

Grtzz Bruce

De prijs die je kan winnen is een optreden in Dynamo, dus ontvang je geen boekingsfee.
Hoogstwaarschijnlijk krijg je wel een minimale gage als tegemoetkoming in de reiskosten.



Origineel geplaatst door brmzz
mag je ook gewoon je online demo sturen?

dus niet myspace maar 3 Mp3 op mijn eigen server?


In de VOORWAARDEN voor DEELNAME staat onder andere:

• Stuur een volledig ingevuld (electronisch) inschrijfformulier met bijlagen op;
• De bijlagen moeten minimaal bestaan uit een biografie, foto of logo en technische rider;
• Wil je je demo electronisch opsturen, doe dit dan via www.yousendit.com naar Orkapot@soliddecay.com;


Helaas, het antwoord is dus nee... dit omdat het dan heel moeilijk wordt om overzicht te bewaren en demos te beoordelen!
 
Re: Orkapot Live Talent contest

Origineel geplaatst door Solid Decay
Download HIER het inschrijfformulier.[/SIZE]

leukleukleukleuk...mijn inspiratie is natuurlijk solid decay...dan scoor ik punten bij de jury.?:biertje:
voor diegene die dynamo niet kent; 't geluid staat TERING-HARD..flapperende rokjes en bier dat dood slaat...
ikdoemee


:okdan:
 
Orkapot geeft hele coole feesten, en als ik een fatsoenlijke live-act zou kunnen geven met mijn apparatuur dan zou ik het zeker met veel plezier doen :)
 
Mag ik ook de foto van iemand anders er bij doen?
 
Schopje

Schopje

Kleine kick om de contest weer eens onder de aandacht van alle underground live artiesten te brengen!

Aantal inschrijvingen is nog minimaal gebleven dus grijp je kans!
Je hebt nog tot 10 april!!!
 
1 week inschrijftijd

1 week inschrijftijd

Er is nog 1 week om je in te schrijven voor de contest.

Rond je demo af en stuur um voor 10 april op naar:

Orkapot Live talent contest
P.O. Box 8059
5601 KB Eindhoven


:walker:
 
We hebben veeel zin, maar zo weinig tijd om nog een beetje fatsoenlijke demo, etc. te gaan bouwen.

:stupid


Gaan ons best doen..
 
Origineel geplaatst door =XTRECIST=Ik sla toch over.

Jammer, ik had wel een zure beuk demo van je willen horen :)




Origineel geplaatst door Zoidsity
We hebben veeel zin, maar zo weinig tijd om nog een beetje fatsoenlijke demo, etc. te gaan bouwen.

:stupid


Gaan ons best doen..


Zou te gek zijn! Kben benieuwd.
stuur toch ff een zip filetje op via yousendit met wat 'off the shelf' en wat recenter materiaal.
Het gaat erom dat we een indruk krijgen van wat jullie live doen.
Bio en rider heb je vast nog wel ergens en het inschrijfformulier is ook zo ingevuld...




soms heeft men ff een duwtje in de goeie richting nodig .. :duivels:
 
bij mij t zelfde verhaal :D

enige live opname die ik zo heb liggen is uit 2004. Maar met losse tracks die een idee geven van de stijl kun je dus ook wat?
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
bij mij t zelfde verhaal :D

enige live opname die ik zo heb liggen is uit 2004. Maar met losse tracks die een idee geven van de stijl kun je dus ook wat?


Inderdaad.. en dan stuur je die live opname ook gewoon mee om toch een idee te krijgen hoe je live je ding doet =)

Daarnaast... niet geschoten = altijd mis
 
heb t ook gister nog even ingeramd :D
 
Back
Top