Orkapot Live Talent contest

Stage in birdview

Stage in birdview

Het podium in vogelperspectief :D
 

Attachments

  • birdview.jpg
    birdview.jpg
    100,8 KB · Bekeken: 102
Wat me wel opviel is dat weinig acts contact maakten met de zaal, alleen die gast met zijn petje die als tweenalaatste (?) in het midden op de tweede rij draaide deed dat wel naar mijn beleving.

Origineel geplaatst door Zoidsity
:engel: ssja.. moet op 1 of andere manier 't zaaltje vol(ler) krijgen als we op 't podium staan, he?

Ik was die eikel met dat groene Nintendo-shirt, btw.

Dat vermoeden had ik al :)
 
Origineel geplaatst door bikkel
Wat me wel opviel is dat weinig acts contact maakten met de zaal, alleen die gast met zijn petje die als tweenalaatste (?) in het midden op de tweede rij draaide deed dat wel naar mijn beleving.

Tja bikkel ... als je je concentreert op de muziek kende ook nie alles bijhouden...
ik vind het er iig veel beter uitzien als live acts die alleen achter een fleptop wat rsi en vierkante ogen aan het kweken zijn... of een dj die de hele tijd alleen maar met z'n handen in de lucht zwaait!!
Misschien is het een idee om wat schaarsgeklede danseressen in te huren de volgende keer... :D dan valt het niet zo op
 
fotos orkapot07 1 week beschikbaar

fotos orkapot07 1 week beschikbaar

De foto zijn vanaf nu 1 week beschikbaar (of 100 dl's) en te dl-en via deez link .

Enjoy... het opgenomen audio gedeelte is niet helemaal gelukt, het ingangsvolume was veel te laag, ongeveer tot aan de helft van de set van Zoids geloof ik. Jammer helaas dus, maar ik zal eens kijken of ik die ook nog op yousendit kan knallen.

het was iig een memorabel feessie.. :biertje:

thanks guys :halleluja

Grt Ralph
 
Back
Top