Orkapot Live Talent contest

Hoe laat moet Pjotr G draaien?

Ik wou om half / kwart voor twaalf komen tenzij hij eerder draait....
 
Het is nu definitief bevestigd: een 909 over een PA blaast alle digitale shit omver.
 
was echt een tof feestje :)

ik wacht op de foto's (zouden die er uberhaupt zijn?) en opnames!
 
Respect the skills, Pjotr!
Was weer een tof setje met die minimale setup! :biertje:
 
1 909 2 909'2 100 909's fuck it weetje

De muziek was overall van hoge kwaliteit :D
 
Zoid zat hier ook op het forum!

Welke van die twee gasten was jij? Fijn dat jullie nog een blik mooie vrouwen hadden open getrokken om de feestvreugde te verhogen :)
 
thanx a lot

thanx a lot

Hulde aan de live acts die gisteren Dynamo plat speelde... :halleluja respect - thanx!!
het publiek was ook geweldig enthousiast... :halleluja

al met al een zeer geslaagde opzet en hopen het volgend jaar weer te kunnen doen...
Zodra er foto en opnames beschikbaar zijn knal ik hier wel een linkie neer... tis nog de vraag of de opnames zijn gelukt... gaan eigenlijk standaard fout tijdens vette sets... :)
 
Ik heb erg genoten!

Ik werd alleen een beetje simpel van Sceptical C's favoriete draaiknopje, de beat stretch over heel het geluid.

En helaas heb ik de set van DTR gemist, die had ik graag nog willen zien. Volgende keer beter!


Volgend jaar pas weer een avond vol live gebeuk? Das jammer.. :D
 
Origineel geplaatst door bikkel
Zoid zat hier ook op het forum!

Welke van die twee gasten was jij? Fijn dat jullie nog een blik mooie vrouwen hadden open getrokken om de feestvreugde te verhogen :)

:engel: ssja.. moet op 1 of andere manier 't zaaltje vol(ler) krijgen als we op 't podium staan, he?

Ik was die eikel met dat groene Nintendo-shirt, btw.
 
Re: thanx a lot

Re: thanx a lot

Origineel geplaatst door Solid Decay
Hulde aan de live acts die gisteren Dynamo plat speelde... :halleluja respect - thanx!!
het publiek was ook geweldig enthousiast... :halleluja

al met al een zeer geslaagde opzet en hopen het volgend jaar weer te kunnen doen...
Zodra er foto en opnames beschikbaar zijn knal ik hier wel een linkie neer... tis nog de vraag of de opnames zijn gelukt... gaan eigenlijk standaard fout tijdens vette sets... :)

Jullie (nogmaals) bedankt voor al 't geregel, etc. Zal best druk geweest zijn zo in combinatie met Q-day..

:erm: Opnames.. sja, onze MD-speler had 't na een minuut of 20 ook begeven.. Waarschijnlijk teveel trillingen? :D

Enfin, we horen 't wel.
 
Paar onscherpe fotootjes..
 

Attachments

  • lineup.jpg
    lineup.jpg
    16,5 KB · Bekeken: 117
DTR (ofwel onze Divi), die overigens een lekker setje Triphop-achtige, DREUNENDE muziekjes wegzette!
 

Attachments

  • dtr.jpg
    dtr.jpg
    20,1 KB · Bekeken: 118
Nog 1 van 'm
 

Attachments

  • dtr2.jpg
    dtr2.jpg
    10,8 KB · Bekeken: 110
Pjotr soundchecking..
 

Attachments

  • pjotr sc.jpg
    pjotr sc.jpg
    25,9 KB · Bekeken: 106
:D Mja, dat was misschien een combinatie van factoren..
 
bibberend

bibberend

Origineel geplaatst door divi
zo dreunend dat je camera ervan ging bibberen? :D


ik had d r ook last van :D
 

Attachments

  • dtr.jpg
    dtr.jpg
    105,5 KB · Bekeken: 109
Back
Top