Dave Smith & Roger Linn: Boomchik

OMG Eindelijk het echte werk!!!
 

Attachments

  • boomchik.jpg
    boomchik.jpg
    169,5 KB · Bekeken: 173
Het wordt wel eens tijd dat er meer goede drumbakken komen er zijn er al te weinig. Moet er 1 komen met veel draaiknoppen gewoon anders dan anders en ja je hebt de machinedrum maar er kunnnen er toch meer komen.

Ik hoop dat deze idd er komt.
 
Origineel geplaatst door gremlin23
Waarom heeft niemand het meer over het nep zijn van dit apparaat?


Omdat deze poster op de NAMM in Dave Smith's z'n stand hangt?
Waarom zou Dave een poster ophangen van een apparaat dat fake is?
 
Origineel geplaatst door etaoin
Omdat deze poster op de NAMM in Dave Smith's z'n stand hangt?
Waarom zou Dave een poster ophangen van een apparaat dat fake is?

pcciees.. als nou een of ander random iemand dit op het net zet alaa. Vind het trouwens jammer dat mensen zo achterdochtig zijn, leuk spul toch?!?
 
Wat Yoozer zegt; over de Waldorfjes hoor je niemand klagen, terwijl die er ook zo nep uitzagen op die eerste fotootjes (en nog lelijker ook!!)
 
Als ik wat dichterbij kijk dan zie ik real-time controls voor sequencing, het filter en voor pitch en voor mod->pitch, wat doen die analog voices dan? Moet je die via die pages gaan bedienen?
 
wat lekker wakker worden zeg, na die eerste foto dacht ik gister ook dat het nep was, maar nu zal het toch wel :{ :{ Ik maak alvast een plekje vrij :P
 
Kon wel eens heel gaaf worden. Nog ff (minimaal) 1 rij van 16 knoppen onderaan voor de sequencers en een consult bij een industrial designer voor de looks wat mij betreft. En hopsa.

Het drum gedeelte is misschien uit de Adrenalinn?

adrenalinn drum demootje
 
http://www.midizoo.com/namm/

dave smith instruments

this is probably the highlight of the show for me, and its not even real! }x-o a dave smith / roger linn joint design which may, or may not, go in to production. i hope it does as i know that both dave & roger come up with amazing machines.

very sketchy outline - both analogue & digital sound sources, 16 pads, drum machine style programming...
 
Het is dus nog niet zeker of hij er komt ? als dat een kwestie is van handtekeningen verzamelen moeten we maar eens beginnen.
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Wat Yoozer zegt; over de Waldorfjes hoor je niemand klagen, terwijl die er ook zo nep uitzagen op die eerste fotootjes (en nog lelijker ook!!)

Mja en ook omdat je het echte werk wel op NAMM foto's kunt zien misschien. En dat waren renders die er wel uitzagen als een echt ontwerp en niet als een photoshop.

Zou mooi zijn als dit ene echt product werd hoor maar waarom zouden ze een drumbak maken die op de evolver lijkt? Daar is helemaal geen reden voor lijkt me......

Elke nieuwe drum machine is wat mij betreft van harte welkom, maar ik heb het idee dat dit ontwerp gewoon een grappige vooraankondiging is van een product dat zeker drums zal doen maar er heel anders uit zal zien.
 
Vind het wel weer lachen dat iedereen NEP en RENDER begint te roepen. Kan perfect zijn dat het een render is, het apparaat moet, zoals op de foto duidelijk vermeld staat, nog doorontwikkeld worden, dus is het een beetje logisch dat ze gewoon effe de boel photoshoppen gezien het afgewerkte produkt er gewoon nog niet is. Misschien eerst effe nadenken voor je begint te roepen. Kan natuurlijk zijn dat het een hoax is, ik loop nl op het moment niet op NAMM rond, but I'm not buying it. Dit lijkt me te mooi om niet waar te zijn 8)
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Neem een foto in perspectief van een foto die al in perspectief staat en je krijgt dit als resultaat. Het andere plaatje is beter, en DSI en Roger kunnen het zich niet veroorloven hun (kleine) markt lekker te maken met nepproducten.

En ja, dit is een render. Daar hoorde ik bij de Waldorfjes niemand over klagen.


Ooow ok.Sorry snap het . D8 dit is een grap van iemand.
Maar nog maals wel een strak ding
 
Ik denk dat het marketingtechnisch niet veel uit maakt. Het is meer een concept waarmee ze uitbeelden welke richting ze op willen gaan. Door naar het plaatje te kijken wordt al het een en ander duidelijk (geen sampler etc.) en de hypemachine komt wel op gang. Autofabrikanten laten ook vaak genoeg conceptcars zien, en dat spreekt toch menig autoliefhebber aan.
 
Back
Top