Controller voor Torq van M-audio

Dit zou een "midi" controller zijn voor het programma Torq van M-audio maar je zal er ook programma's als ableton mee kunnen aansturen.
 

Attachments

  • tor6464.jpg
    tor6464.jpg
    66,6 KB · Bekeken: 70
Veel meer is er nog niet bekend. Schijnt 19 januari op de NAMM geintroduceerd te worden. Ik ben benieuwd!
 
kan er inderdaad weinig (niets) over vinden met google...
vind dat soort controllertjes altijd wel vet relaxt moet ik zeggen, ben benieuwd
 
Red Band™ als je voor pret bent®
 
ja 't ging schijnt een verrassende namm worden voor m-audio, las ik.

en ik wou net een nieuwe controller keyboard kopen. misschien nog 14dagen wachten :)
 
Ben inderdaad erg benieuwd naar de complete look en functies, ziet er inderdaad fruitig uit:)
 
hij ziet er vrij klein uit als ik naar de foto kijk... beetje priegelig werken dan ben ik bang.

hoop natuurlijk dat het niet zo is :D
 
Mn eerste indruk.
Een midi controller die compatible is met sesamstraat.

Maar het is dus een controller om de Dj software van Maudio aantesturen.
Opzich is het software pakket Torq niet zo heel bijzonder is het niet dat het Vst plugins ondersteunt.
Nu nog Traktor met Vst support.
 
Wanneer je dr mee op een buitenfeestje staat te draaien, mag je wel bang zijn dat geen boeing op je probeerd te landen :)

K ben wel benieuwd, als die idd over midi werkt. Dan ook als Traktor controller te gebruiken.
De X-session van evolution heeft me nog geen instant-joy gegeven tijdens testen e.d. Nog geen lekkere template gemaakt/gevonden
 
Denk trouwens niet aan al die knopjes en lampjes te zien dat het in de zelfde prijscatogorie zal vallen als de x-session... ben benieuwd! :)
 
Back
Top