[Virus TI] Solar Soundset Demo track

Lees het nog een keer. Ik zeg niet dat je niet kan mixen. Ik heb ook zat nummers van je gehoor die deftig gemixed waren.
Ben ik te kritisch over een demo liedje? Misschien, maar kan ik het helpen dat ik altijd kritisch luister? En een poging om hierover opbouwende kritiek te uiten wordt meteen opgevat als direkte aanval?

Vind het zowieso al supertof als mensen hier hun eigen gemaakte patches aanbieden aan de rest. En zo te horen klinken ze gewoon goed.
 
Heb vandaag ff een TI polar mogen beroeren bij feedback, maar dat dingetje klinkt es ff goed zeg.
 
Waar kan ik je soundset krijgen Quif? Ik kan alleen maar roepen - hebbuh hebbuh! Kan niet wachten om die sound te freaken en te tweaken. Goed werk man!

:okdan:
 
klinkt erg goed!
ik ga mij eens orienteren op zon ti polar, ik vind de sound van een evolver (die ik wou aanschaffen) toch wat tegen vallen

virtueel analog rules :D
 
ligt uitermate goed in het oor dit, doet wat mij betreft prima zijn "werk" als demotrack.
 
WOW dit klinkt vet!!!

Ik denk dat ik mijn Access Indigo2 maar weer eens tevoorschijn haal
Dit is echt goed. vooral die gitaarachtige solo met distortion.

Klein commentaar: Wel erg veel galm/echo in het midden gedeelte, maar dit is misschien een kwestie van smaak.
 
Wow Quifser, dat klinkt echt lekker! Toffe patches!
 
Erg mooie sounds! Goed bezig! :okdan:

Ga je deze soundset officiƫel releasen?
Hoe duur?
Wanneer?
Waar?
Hoe?
 
Origineel geplaatst door Subgroover
Erg mooie sounds! Goed bezig! :okdan:

Ga je deze soundset officiƫel releasen?
Hoe duur?
Wanneer?
Waar?
Hoe?

deze thread is ongeveer 10 maanden geleden gestart, de set is al een tijd beschikbaar voor iedereen en kan gratis gedownload worden via de Access website. De naam van de soundset is Solar soundset. Deze bevat 128 sounds.

er zijn overigens meer free soundsets van mij te vinden online (die hier niet gepost zijn) op de bekende forums dedicated voor de synths.
 
Back
Top