[Poll] Producers don't dance

[Poll] Producers don't dance

  • Ik dansen? Ik sta liever langs de kant met een biertje in de hand een track te analyseren.

    Stemmen: 22 32,8%
  • Verstand op nul en de voetjes van de vloer!

    Stemmen: 45 67,2%

  • Totaal aantal stemmers
    67
hoor ik hier een dans-battle aankomen?
ik daag iedereen uit!
 
**schhhwinnnngggg**

Lijkt me trouwens best wel vaag om je eigen track te horen.

Aan de ene kant is het helemaal jouw muziek, maar aan de andere kant als mensen weten dat het je eigen muziek is, komt het raar over als je er op staat te flippen.
 
Ik ben ook een luister freak... wil horen en zien wat de artiest doet...(of juist niet)...

maar als hij of zij dan goed bezig is (wat in mijn ogen sporadisch gebeurd) dan krijg ik wel een ontiegelijke energy burst... en soms, soms dans ik dan ook.... of beweeg op de maat...;)
 
Vroeger wilde ik nog wel eens een keer gek doen op de vloer, tegenwoordig minder
snel, maar als...dan ga ik ervoor, maar 't is wel minder dan vroeger.

vroeger....toen guldens nog van hout waren, dat waren tijden! :D
 
Ikke dansen! Tenzij ik zo veel drank door me strot geduwt krijg dat dat niet meer gaat :P
 
Dansen natuurlijk! In een club moet er gewoon gedanst worden. Ik houd er niet zo van dat mensen in een club de hele avond langs de kant staan. Ga dan naar een cafe of zo!
 
Meestal is de muziek het niet waard om geanalyseerd te worden waar ik kom, aangezien mijn vriendinnetje van "gezellige discotheken" houdt. Veel niveau Jan Wayne & Boesiewoesie. (Dan sta ik demonstratief langs de kant 8) ). Verder analyseer ik regelmatig leuke muziek (The Ketchup Song zit productietechnicsh steengoed in elkaar bijvoorbeeld, terwijl veel mensen die track niet kunnen uitstaan vind ik hem juist daardoor weer het luisteren waard...). Verder probeer ik het analyseren en dansen steeds vaker te combineren, da's lekker tijdbesparend.
 
Weet nog dat bij de DSF meeting gigs er sporadisch mensen stonden te dansen. Merendeel daarvan was waarschijnlijk geen DSF'er. ;)

En ja ik hoor ook bij die 'grijze' meerderheid. ;)
 
Dansen is mijn enige vorm van lichaamsbeweging....
 
Lekker jungelen!!!

(komende vrijdag :dj: Esta in de Azijnfabriek (zwartbroekstraat 17) in Roermond, voor alle jungle en Drum 'n Bass freaks in Limburg!)
 
hmm

hmm

Een beetje met je hoofd schudden op de maat van de muziek.......mag toch ook?
 
Lekker ssschwingen.. ik KAN niet eens stilstaan.
 
tja wat zal ik zeggen hoe meer drank en andere middelen hoe meer je gaat bewegen( naja bij mij dan :) )
 
Back
Top