BCR2000 op analoge synth?

Chulukinat

Ouwe rot
Lid sinds
28 september 2004
Berichten
538
Locatie
Eindhoven
kun je gewoon een BCR2000 als controller voor een analoge synth gebruiken als er te weinig knoppen op zitten ( denk aan de DSI evolver )
 
Re: BCR2000 op analoge synth?

Origineel geplaatst door Chulukinat
kun je gewoon een BCR2000 als controller voor een analoge synth gebruiken als er te weinig knoppen op zitten ( denk aan de DSI evolver )

Dit gaat prima, het is natuurlijk wel afhankelijk van de midi-implementatie van de desbetreffende synth. In het geval van de evolver is dit tiptop in orde (hier zijn ook diverse filmpjes op internet van de vinden.

Mocht je eventueel geinteresseerd zijn in een bcr, ik overweeg die van mij weg te doen (past net niet meer op mijn tafel).
 
ja das lastig met die dingen he. ik heb op het moment ook geen plaats maar ik overweeg toch plaats te maken ofzo. ik zag er ook 1 te koop staan hier op het forum.
ik kan het dan toch wel zo fixen dat ik heb aangesloten op de evolver kan laten staan terwijl hij ook gewoon aangesloten is op mijn mpc he?
ik kan mijn ms2000r namelijk niet tegelijk op de pc aansluiten ( voor sounds overzetten ) en op mijn mpc.
p.s. hoeveel vraag je ervoor?
 
trouwens zou je me eens een link kunnen geven met die filmpjes?
 
Back
Top