Microkorg, iets voor mij?

Hee Terra Pee,

Op de eerste foto die je toonde van jou en de MK valt mij op dat je iets van een eigen matrix op de MK hebt geplakt!

Waarom heb je dat gedaan?

En de zijkanten zien er ook anders uit; lijkt wel iets van rubber of zo!

Is dit een soort bodyguard die je ook voor infra rood afstandbedieningen kunt kopen?
 
Mijn microkorg staat er wel niet helemaal op maar wel scherpe en leuke fotos.1
2
3
 
Ikke op het podium met m'n microkorg. Vette veelzijdige bak lijkt me een goede aanschaf voor je!
DSCF0117.jpg


Ow is inderdaad een best goede microfoon maar op een podium is ie erg fedback gevoelig ik gebruik dan vaak een SM57
 
Het lijkt me inderdaad een goede aankoop.

Er komt even een andere optie tussen, welke de aanschaf van een MK mogelijk uitstelt voor eventjes of langer. Afwachten voor mij, ik moet eerst bekijken hoe alles verloopt.

Leuke foto!
 
Met het formaat toetsen zou ik niet kunnen leven..
Liever jammen op fullsize :biertje:
 
Hang er een masterkeyboard aan. Opgelost.

Bekijk het als een speelbare racksynth ipv een volwaardige standalone synth.

In deze tijden van MIDI is het eigen keyboard toch echt geen bezwaar.
 
Dan beter een ms2000, 2e hands goedkoper dan een microkorg + midikeyboard (ook 2e hands dan hé) :peukie:
 
Gesteld dat je nog geen enkel instrument hebt, ja.

Hoewel een mooi Quasimidi cyber 6 keyboard met ingebouwde arpeggiators + een microkorg 2ehands samen nog "maar" 375 is.
 
Aangezien hij licht en klein is en op batterijen werkt (6 x AA) kan je hem met wat lichte aanpassingen gemakkelijk voorzien van een strap.
Ik heb het gedaan, en het staat me toe wild te keer te gaan on stage :)
 

Attachments

  • strap-002.jpg
    strap-002.jpg
    21,4 KB · Bekeken: 36
Er bestaat een echte officïële schouderdrager + tas.. zei ik een paar posten terug geloof ik.
Alleen verkrijgbaar in Amerika, Australië en waarschijnlijk Japan. Ik heb de mijne toevallig in Australië kunnen halen toen ik daar was (zie foto hieronder).
Voor foto's + info over de officiële tas met de bijhorende schouderdrager zie Google "microkase".

Wie is die foute gast op de foto? :o: :dubbel:
 

Attachments

  • afbeelding22.jpg
    afbeelding22.jpg
    42,9 KB · Bekeken: 47
Origineel geplaatst door Terra Pee
Hier.. ik help een eindje mee:

Nu nog een tam aapje voor op je schouder :D
 
Officiële strap lijkt me wel wat steviger, maar de prijs van een reisje naar australië lijkt me toch wat hoger dan een oude gitaarstrap en 5 minuten schroefwerk. :P
 
Back
Top