Nieuw spul van Native Instruments!!!!

Hallo hallo

Er komen nieuwe plugins van NI aan!!!!8) 8) 8~

O.A.

Battery 3
Absynth 4
FM 8

En een geheel nieuwe synth MASSIVE

Linkje NI Product page
 

Attachments

  • massive_01.jpg
    massive_01.jpg
    54 KB · Bekeken: 68
Ik ben niet zo weg van de "snoepkleurtjes", maar voor de rest vind ik Battery 3 er indrukwekkend uitzien. Misschien toch maar goed dat ik onlangs de upgrade naar Battery 2 aan me voorbij heb laten gaan. :)

Niet meer te vergelijken met de oer-VSTi LM-4 trouwens. 8)
 
Origineel geplaatst door dextah
Wat een geld .. 300 euro .
Heb er nooit wat aan gevonden dat NI .

Eerst luisteren naar de demos en dan pas gaan blaten aub.
 
Doe envelope pattern sequencer lijkt me wel cool op die massive. En dikkere FM synths zijn altijd welkom natuulk! :D
 
lekker...ik heb dus 5 dagen geleden battery2 gekocht! dat hadden ze me bij de winkel ook wel ff kunnen zeggen...de registratie is nog niet gedaan vanwege een fout in de meegeleverde tool, dus misschien kan ik het nog omruilen ofzo...
 
Vaak is het zo dat, als je zo kort voor de release van een nieuwe versie een oude koopt, je gratis naar die nieuwe versie kan upgraden. Misschien ook nu wel...
 
Lijkt me wel. En zowieso dat je binnen zoveel dagen (7?) zonder opgave van reden je het pakket weer kan inleveren en je geld terug kan krijgen. (Winkels hebben het alleen niet graag en doen dan vaak moelijk.)
 
entering "kastje & de muur 2006" :D

Sound&Drumland Berlijn opgebeld (de muziekwinkel bij mij in de buurt) waar ik gekocht heb:

'hmm, ja is knullig maar nemen software niet terug, tenzij gesealed"
"tja gesealed is ie natuurlijk niet anders had ik niet kunnen vaststellen dat de registratie niet werkt"
"dan gaat het niet, NI opbellen"

NI opgebeld (ook in Berlijn, gezellig)

"hmm, ja is knullig. natuurlijk nemen we de software terug, tenzij gedownload!"
"hoera! ik heb in doos gekocht bij S&D-land"
"Tja, dan gaat het niet! Je moet je bij S&D-land melden!"

S&D-land houdt vol dat het niet gaat, volgens hun 'geschäftsbedingungen', maar gaat NI contacteren of ze het eventueel toch geregeld krijgen. Ik heb een hoop troep daar gekocht dus ik ga zeker boos worden als dit niet werkt. Maar tot dusverre was iedereen vriendelijk, en snel contact daar bij NI, geen wachtrijen enzo.
 
Ik vind de massive in ieder geval wel lekker klinken.
Ook de nieuwe GUI van de battery is leuk.
Die van absynth wat minder maar die gebruik ik niet.
 
ABSYNTH 4!!!!
ik update meteen als hij uit komt.
alleen hoop ik dat het niet vol van de bugs gaat zitten. (wat wel het geval gaat zijn)
 
fm8:)
heerlijk ...fm7 is een dijk van een synth ,altijd een grote fan van geweest,net als absynth ...
 
Ik vind de interface op het eerste gezicht wel strak...
 
Origineel geplaatst door dextah
Ik maak zelf wel uit of ik blaat of niet .
Het was maar een vraag hoor.

Tis iedere keer hetzelfde liedje onderhand.
Komt iets nieuws uit en het is meteen vette ruk omdat..... nou ja..... het gewoon k*t is?

Vind de demos wel leuk maar die prijs valt me toch tegen eerlijk gezegd.
 
Origineel geplaatst door fuse
Het was maar een vraag hoor.

Tis iedere keer hetzelfde liedje onderhand.
Komt iets nieuws uit en het is meteen vette ruk omdat..... nou ja..... het gewoon k*t is?

Vind de demos wel leuk maar die prijs valt me toch tegen eerlijk gezegd.

mja, met samplitude was dat ook al zo laatst.

:maffia: dat geblaat moet maar eens afgelopen zijn!

Maar goed. Een aantal demo's klinken helemaal niet verkeerd. De systeemeisen maken het voor mij iets minder interessant
 
Origineel geplaatst door fjoesz
6e post?

Miemel?

Mezelf
Na even een korte evalutie gedaan te hebben......

Blijkbaar telt niet meer mee als je ook daadwerkelijk iets zelf evalueert dat je er een gefundeerde mening over zou mogen hebben. De mensen zouden er van kunnen schrikken als je een argument zou hebben in een discussie waarbij het ego lijkt te prevaleren.

Ik zou willen dat ik die nieuwe softies van NI mocht evalueren. Probeer graag softies uit nl.
 
Massive klinkt zoals het heet... Ik hoor btw de Ti ook wel van dit soort scanning through wavetable geluiden maken... En de massive is wel total integrated :engel:
 
Ik vind zowel FM8 als massive erg interessant klinken. Wel heel erg reaktor like.

Denk dat je het meestel ook wel uit reaktor 5 kunt krijgen. Maar waarschijnlijk niet met een dergelijke geoptimaliseerde interface.

Maar het is wel op core gebaseerd vermoed ik. Jammer van de prijzen, als die iets scherper waren geweest wellicht een stuk interessanter (199 ofzo).

Voor deze prijs zou ik persoonlijk reaktor pakken in elk geval. Maar goed....ieder zijn eigen keuze.
 
Back
Top