Vraagje over Virus C

Ik weet niet of ik voor iedere vraag een nieuw topic moet openen?
ik ben nu nog maar in het oude verder gegaan.
 
Tijdens het uploaden van sounds naar m'n virus (bank H om precies te zijn) krijg ik de foutmelding sysex with illegal bankno?
Weet iemand wat deze error betekent?

Bedankt,

Jeroen.
 
mja dat is waarom ik je eerder vroeg hoeveel banks je had..

denk dat je dus niet de update heb geinstalleerd met extra banks

of heb je wel bank H ?
 
vertel deze waldorf liefhebber nou gewoon dat je in de virus C alleen maar in bank A en B kunt schrijven! de rest is flashROM!
 
Kan dit alleen hardware matig of ook software matig (met sounddiver) en zo ja hoe?

Alvast bedankt,

Jeroen.
 
Banken naar A of B kun je uploaden d.m.v. een midi-file. In de Virus zelf kun je bank A of B wegschrijven naar C t/m H. Hoe? Dat staat op zeker in de handleiding.
 
met sounddiver kun je ook komplete banken importeren en exporteren..

als je gewoon ff door de menutjes bladert in sounddiver kom je er wel uit.. weet t zo ff niet uit mn hoofd,
maar ik dacht dat je een zooi patchen kon selecteren en opslaan als midi of syx

verder kun je ook banken in dat formaat openen in sounddiver en met de Transmit funktie uploaden..

tis lang geleden dat ik dit gedaan heb dus weet t niet helemaal zeker..

ohja wel altijd request doen nadat je patch nummers heb geselecteerd
 
Origineel geplaatst door nuane
Banken naar A of B kun je uploaden d.m.v. een midi-file. In de Virus zelf kun je bank A of B wegschrijven naar C t/m H. Hoe? Dat staat op zeker in de handleiding.

Was ik al achter ;) ik was alleen benieuwd of het ook in een keer m.b.v. software kon.

BTW: echt een superding heb er absoluut geen spijt van. Zal alleen nog wel wat tijd kosten om alles te doorgronden en zo zelf sounds te maken.
 
Origineel geplaatst door Waldorf owner
Was ik al achter ;) ik was alleen benieuwd of het ook in een keer m.b.v. software kon.

BTW: echt een superding heb er absoluut geen spijt van. Zal alleen nog wel wat tijd kosten om alles te doorgronden en zo zelf sounds te maken.

Ik heb ook geen spijt van de verkoop :D
 
Back
Top