il.ek.tro track

microphlexx

Affected user
Lid sinds
8 mei 2005
Berichten
641
Locatie
Gent,Kortrijk
ik heb de track beluisterd... en het mist wat voor mij persoonlijk.
een paar melodielijnen horen precies niet 100¨% samen,
het klinkt ook niet allemaal ritmisch zuiver in mijn oren.
(nu maar hopen dat het niet aan mijn oren ligt ;) )

best fijne geluiden, maar geen geweldige track.
 
:) Lost mind ..

Hoog freak gehalte .. wow

Misschien alles wat dikker maken .. beat en sintz..

Mag wat smeriger ..
*D
 
Even een update gedaan.Enkele veranderingen gedaan.linkje
 
Ik heb pas me rijbewijs en en hEEEELE snelle auto met een bose geluidsinstallatie erin wil je me doodhebben ofzo?:D:D:D
tof trackiej
 
coole track:)

ben het wel met mtech eens dat het nog wat smeriger mag.
het ritme van je beat vind ik bijvoorbeeld erg goed, maar de drumsounds op zich klinken wat te droog en braafjes voor dit soort track, lijkt me.
verder mag er misschien ook iets meer variatie in, en ik mis soms ook een beetje een echte melodielijn. misschien heeft deze track ook wel niet echt een melodielijn nodig, maar in dat geval zou ik hem wél een klein stukje korter maken. (persoonlijke smaak natuurlijk)

over het algemeen vind ik 'm in ieder geval al wel geslaagd :)
 
fijn oldschool electrosfeertje!
beats mogen wat meer laag hebben, kick moet wat meer 'bonken'

een lage subbas zou ook wel fijn zijn - gewoon enekele kleine touches here & there

goed partynummer!
 
Tnx ik denk dat ik de kick nog wat ga oversturen edmx style zal wel beter overkomen in die track denk ik.En over dat wat smeriger klinken van de synths dit vind ik nou ook maar je moet het uit je synths krijgen :)
 
nice...ritmisch vind ik het wel allemaal ok. je mist wel wat laag zoals hier eerder vermeld.
Overige soun is puik.alleen gaat die hoge synth alarm me op een gegeven moment wel irriteren...
 
Back
Top