Lost Country

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.592
Locatie
Europa
Hallo Musicfriends,

Hierbij een nieuwe compositie,Is een beetje vreemd verlopen en deze song kwam dan toch tot stand!
Nu is het ook nog dat ik ineens veel fans in het midden oosten heb!
Dus dat past er wel bij.
Het kan raar lopen:DEr zit dus geen stem bij!




Groeten van Andreos:)
 
Ja, heel erg mooi. Maar kort, en persoonlijk zou ik zo'n genre niet snel opzetten.
Wel blij dat je weer een trackje gepost hebt.
Succes

Gloomy :)
Hola gloomy.

soms ontaat er iets anders dan wat ik wilde en dan moet je het maar zo l.aten
dank voor je luisteren

Groeten van andreos :)
 
Doet me denken aan melancholische resten van volksmuziek die nog wat naklinken terwijl een bom zojuist van alles heeft weggevaagd. Vooral met dat plaatje erbij. Emotioneel en unheimlich. Dat ‘rumble gekraak’ is trouwens heel prettig stereo op koptelefoon. Mooi.
 
Dat ‘rumble gekraak’ is trouwens heel prettig stereo op koptelefoon.
Da’s raar. Ik wilde ‘m nog een keer luisteren en nu zit dat stereo low-rumble digitale gekraak er niet meer in :?. Ik denk dat het vorige keer verkeerd bij me laadde. Hij was toen heel lofi met door elkaar gehusselde bitjes en zo, verder dus dezelfde muziek maar dan alsof het van heel ver weg klonk, met krakende en overheersende gehoorschade van een bomaanslag eroverheen. Behoorlijk appropriate eigenlijk, gezien het song-thema. Afgezien van de tonale melodieen klonk het als iets dat @vink zou maken. Maar deze is ook zeer mooi hoor! Nog steeds dezelfde muziek, maar met een gelikter sausje. Groet, Dorian
 
Da’s raar. Ik wilde ‘m nog een keer luisteren en nu zit dat stereo low-rumble digitale gekraak er niet meer in :?. Ik denk dat het vorige keer verkeerd bij me laadde. Hij was toen heel lofi met door elkaar gehusselde bitjes en zo, verder dus dezelfde muziek maar dan alsof het van heel ver weg klonk, met krakende en overheersende gehoorschade van een bomaanslag eroverheen. Behoorlijk appropriate eigenlijk, gezien het song-thema. Afgezien van de tonale melodieen klonk het als iets dat @vink zou maken. Maar deze is ook zeer mooi hoor! Nog steeds dezelfde muziek, maar met een gelikter sausje. Groet, Dorian
 
Dag dorint.
Allereerst dank je wel.
Wat raar.ga vanavond nog even luisteren.

Groeten van andreos.
 
Wat raar.ga vanavond nog even luisteren.
No worries, het gebeurde enkel de eerste keer. Vermoedelijk een transmissie foutje of slechte internetverbinding of zo, 'k heb daar verder geen verstand van.
Toch ook wel jammer dat ik het niet voor je kan reproduceren want was best een bruut cool effect.
 
No worries, het gebeurde enkel de eerste keer. Vermoedelijk een transmissie foutje of slechte internetverbinding of zo, 'k heb daar verder geen verstand van.
Toch ook wel jammer dat ik het niet voor je kan reproduceren want was best een bruut cool effect.
Hola Dorian,
er gebeuren vreemde dingen zo af en toe!
je kan het downloaden of ik stuur het op en kan jeje bruut efekt er zetten.
Hier klinkt het normaal.

groeten van andreos :)
 
Het doet wat t moet: diep raken en me stil maken.
De drums op t einde vind ik vreemd aandoen
 
Back
Top