Jazz Don't Go Changing Your Mind

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Alsof het een voorbode was heb ik een aantal dagen geleden al deze track gemaakt maar niet gemastered. Ik had hem zo genoemd vanwege het wisselend tempo in de track.
Veel heb ik naar die titel gekeken, toevallig, als ik twijfelde of ik wel moest doorgaan met het zelf te masteren of dat ik iets moest veranderen.
Nu met die miserie op Drooble, ben ik toch van gedacht veranderd.
Kben terug veranderd, ik heb zo toch het gevoel dat de versies die ik met neutron en ozone bewerk beter zijn dan zonder.




Gratis download
 
Heb het geprobeerd.. maar er gebeurt vrijwel niets, geen vocals, niets. Ik krijg ook het idee dat ik hier naar standaard grooves uit een Yamaha luister, is er iets dat je daadwerkelijk zelf hebt gespeeld?
 
NU begint die zever hier? Snappen jullie wel dat de hele toon van het arrangement veranderd door de akkoorden dat ik speel? Hoe kan dat nu een standaard groove dan nog zijn. Nu begint dat gewoon hier.
 
Er gebeurt niets? De hele toon van de stijl veranderd constant door de akkoorden, dat is de soort van melodie die ge er in hoort, ge begrijpt toch door bass tonen aan de akkoorden toe te voegen dat ge letterlijk noten speelt want de noten in de bass gaan dan naar beneden of boven.
Ale lap ik doe weer niks. Ja nu begint dat gewoon hier
 
Kijk, ik heb een performance video gemaakt zodat je kan zien hoe ik niets doe. Hoe alles standaard is. De audio is wel bewerkt omdat ik met headphones moest op spelen, moeder is nog thuis. Ben wel nog niet volledig tevreden met de master. Op het einde zie je me niets doen in ableton ook. Zoals ik al zei heb ik nog niets gedaan en ga ik sebiet nog wat verder doen met niets doen.

 
Serieus?
Ja, serieus. Ik hoor niets dat afwijkt van de Groove waarvan ik zou zeggen: Hej, dat heb je zelf gespeeld. Er zit geen noot naast de timing, geen noot buiten het akkoorden-schema, er zit geen vocals op, geen Lead, geen drummetje of trommeltje, nada.

Dan vraag ik je gewoon vriendelijk, wat heb je hier zelf gespeeld? Ik denk dat ik zonder schaamte dat kan vragen, speel al 40 jaar non-stop keys en piano en ben prima in staat dit te beoordelen, of je te voorzien van opbouwende kritiek. Maar dan moet er wel daadwerkelijk iets gespeeld zijn, of gebeuren :D Maar er gebeurt niets, behalve dan dat ik een Arranger-Keyboard, droogjes door een schema hoor gaan.

Verder begrijp ik je opmerking niet, waar krijg je dan nog meer "gezever" ? (als je op meerdere fora gezever krijgt, dan zegt dat wel iets, misschien moet je er iets mee doen)
 
Back
Top