Electro: MaxBeta - szan

Hazes

Vind ik leuk
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
6.361
Locatie
Arnhem
Met de commentaren op mijn vorige track in het achterhoofd nu een nieuwe track:

MaxBeta - szan

Ik ben zelf in ieder geval een stuk blijer met de mix.
 
Jaaaah! Daar issieweer! :dj:

Lekker als altijd :) Deze is trouwens wel nog wel extra lekker, whoei! Hier heb ik niks meer op aan te merken, alleen en brede glunder *D Mja, misschien is hij net een half minuutje te lang, maar och..
 
vette track man

1 puntje
doordat alles zo droog is zit t mekaar wel een beetje in de weg.. misschien iets meer ruimte creeren met wat galmpies her en der?
en van mij zou die oempfh juist weer wat droger mogen

variaties in korter en langere nootjes rocken!

die cheap ass tr cymbal achtige dingen zo na t begin vinnik gaaf

misschien mag je m her en der wat uitkleden, zodat alleen de pure naakte electrowaarheid overeind blijft :D
 
leuke track:) wat minder mijn smaak dan de vorige, maar zeker oké, en de mix klinkt toch idd wat beter :) begin is ook erg leuk!:okdan:

ben het wel eens met skies dat hij misschien een ietsje korter mag... maar das ook weer smaak natuurlijk
 
Hij weer lekker hoor! Dikke bassline, rauw ritme, veel gefreak en getweak, daar hou ik wel van. Ik mis wel wat warmte/grommend laag in bass en kick. Had ik al eens tegen je gezegd dat je een SH101 moest kopen? ;)
 
Hahah :yamaha:

Wow jij maakt echt dikke terechte Electro gozer ..

respect 8)

Keep them comming ...
 
Hey! Bedankt voor de lovende woorden! Ik denk dat ik ook no een wat ingekorte versie ga maken met wat subtiele reverbjes e.d. Eerst weer ff tijd en inspiratie vinden.

@ Protohuman: SH101 lijkt me idd nog steeds een goeie... maar ja; de euri's, of liever gezegd het tekort daaraan he... ;)
 
Erg goed! Kan idd nog wel een 101-tje gebruiken..;)
 
yo andere hazes [

yo andere hazes [

yooh hazes ik kan wel wat verzinne mbt wat ietsje netter kan ,..mischien ist je bdoeling ,..
laat ik eerst zeggen structuur technisherg ok soms kortere note in je lead line soms langere veel verschillende dat houdt t spannend
wil eigenlijk wel weten met welke equipment je het maakte
[heb vast je studio wels gezien bij studio annex crib draadje ...maar kan niet herrinren wat je had ]
een woord it klopt en klint modern ,..iets mer minimalism en its a oldskool track ,..niks miss met modern ways
wie niet of is dat t geheim ,...haha
top nrtje zou soo ergens op een [nieuwe ] electro compilatie kunnen staan ...
maakte mn saturday weer compleet
:engel:
 
Back
Top