Synth Shops in Amsterdam?

Re: Re: ennuh

Re: Re: ennuh

Origineel geplaatst door Kraan

Ow ja, en Ralphvanzeel, waarom begin jij niet een mooie winkel (samen met forumlid Leo of zo :D )? Vaak genoeg mooie apparatuur te koop staan dunkt me. Doen de SF-electronicafreaks het onderhoud! :okdan:
Ik garandeer alleen niet dat ik een vaste klant word, aangezien aangeboden apparaten vaak mijn budget overschijden. Maar voor een :koffie: en een beetje pielen kom ik wel langs. Denk dat daar wel meer anomo voor bestaat. :)

Heb ik:

http://stores.ebay.nl/knobexploit-music-machines

Ik zou geen normale winkel meer beginnen..De kosten die dat met zich meebrengt zijn niet terug te verdienen.
Verder wil ik ook geen aanloop want ik heb het te druk...op deze manier kan ik vrij handelen en toch verkopen...
 
off topic:
Wat een geinig apparaatje die Sakata, klinkt ie ook een beetje of is het meer iets voor de nostalgische electroliefhebbert?
 
Origineel geplaatst door Deimos
off topic:
Wat een geinig apparaatje die Sakata, klinkt ie ook een beetje of is het meer iets voor de nostalgische electroliefhebbert?
80ies sounds (cool) en nostalgie!!
 
Arrogante winkel die Dijkmann, vroeger voor te veel geld daar me eerste drumdoos gekocht, een 505, later daar een RY30 gekocht waar ik 3 maanden op heb moeten wachten, terwijl ik hem volledig had aanbetaald, en me oude 505 wilde ze niet eens inruilen op die RY30, was direct de laatste keer dat ik wat gekocht had daar.
Dirk Witte ben ik ook niet echt over te spreken, wilde ooit een Kawai FX doos daar kopen, trokken ze die Kawai uit een rack en wilde hem in een doos duwen, dus ik zeg dat ik voor de nieuwprijs ook een nieuwe wil, en niet eentje waar al zichtbare krassen op zitten, nou dat kon niet en over de prijs viel ook niet te onderhandelen.
Toen heb ik deze bij Nederland Muziek in Weesp besteld, en dat vond ik echt een goede winkel, je kon er lekker rondkijken, je kon altijd over de prijs onderhandelen en je kreeg vaak gratis kabels als je er veel besteede, ze zitten nu in Almere, maar daar ben ik nooit geweest.
 
Het is onvoorstelbaar hoe hard Dijkman in deze thread aan flarden word getrokken....shittt
 
Origineel geplaatst door richard2000

Dirk Witte ben ik ook niet echt over te spreken, wilde ooit een Kawai FX doos daar kopen, trokken ze die Kawai uit een rack en wilde hem in een doos duwen, dus ik zeg dat ik voor de nieuwprijs ook een nieuwe wil, en niet eentje waar al zichtbare krassen op zitten, nou dat kon niet en over de prijs viel ook niet te onderhandelen.

Dirk Witte, grappige lui....

Kom daar met een maat een CS2x kopen.

Wij: "Hey die CS2x is hier nogal duurder dan bij de Feedback, maar toch willen wij hem meenemen."
Zij: "Ow, wat kost hij bij de Feedback dan?"
Wij: "Zo en zoveel"
Zij: "Ow, nou dan bellen we even om dat te controleren."
Wij: "Prima"
Zij: Opgehangen met een grote smile "Ja, hij is daar goedkoper, maar dat is een demomodel."
Wij: "Ow, en jullie hebben hem nieuw in doos achter staan?"
Zij: "Nee."
Wij: "Dus is dit ook een demomodel."
Zij: "Uhm.... Ja..."
Wij: "Dus wij krijgen hem ook voor die prijs mee?"
Zij: "Uhmmmmm, okee."

:dubbel:

Zelf alleen maar ooit een Senheiser koptelefoon gekocht :luv:. Dus geen problemen met die winkel gehad. De verkopers liepen wel collectief Behringer enorm af te zeiken, wat me verbaast, omdat je als winkel toch mooi op dat spul kan verdienen lijkt me?
 
Ja maar we zijn nog niet klaar toch ?:)
Heb wel eens advies gevraagd bij Dijkman over een in-ear monitor systeem.
Die gast heeft alleen maar slap lopen lullen.
Uiteindelijk na 10 min een monoloog te hebben gevoerd wist hij zelf ook niet meer waar het over ging.
Begon ie in een keer over de Shure SM58 te vertellen??
Het komt op mij over dat die gast geen kennis van zaken heeft.

Ben ook wel eens naar Feedback Utrecht gereden voor de Machinedrum.
Ik blij terug naar Haarlem gereden.
Waren ze vergeten de adapter in de doos te doen.
 
in amsterdam ga ik naar dirk witte, ben ik trouwens ook niet zo happy meer mee. en bij dijkman koop je alleen je eerste muziekinstrument en daarna nooit meer.

voor goede service, aardige mensen, vakkennis en de juiste prijs ga ik nu naar musicmaniacs in haarlem. als de prijs bij feedback lager ligt krijg je het gewoon voor die prijs mee.*D

Feedback kots ik van, dozensmijters dat zijn het. Ik haal alleen nog maar dingen bij feedback als ik weet wat ik moet en het nergens anders op voorraad is.
 
Bah, stelletje verwende papmannetjes tegenwoordig!
Vroegah, toen moesten we nog naar de Servaas in Den Haag.
En geloof me, dat deed al jullie 'erge' verhalen verbleken. :duivels:
 
Origineel geplaatst door Hanz
Bah, stelletje verwende papmannetjes tegenwoordig!
Vroegah, toen moesten we nog naar de Servaas in Den Haag.
En geloof me, dat deed al jullie 'erge' verhalen verbleken. :duivels:

Stickers van Servaas bevolken in ieder geval een flink aantal vintagesytns....van alle "winkel stickers" kom ik die het meest tegen.
 
Origineel geplaatst door Hanz
Bah, stelletje verwende papmannetjes tegenwoordig!
Vroegah, toen moesten we nog naar de Servaas in Den Haag.
En geloof me, dat deed al jullie 'erge' verhalen verbleken. :duivels:

Zo erg dat je geen voorbeelden van verhalen meer weet? Je maakt mij iig. wel nieuwsgierig.

Zou de topicstarter het nog een beetje volgens trouwens?
 
Origineel geplaatst door Kraan
Zo erg dat je geen voorbeelden van verhalen meer weet? Je maakt mij iig. wel nieuwsgierig.

Oh, het had iets te maken met een man in stofjas en "heb je wel geld bij je, jongeman"? als standaard begroeting. ;)
 
dijkman

dijkman

ik haalde bij dijkman een keertje een niet nader te noemen midi kontroller.

Zegt de verkoper. "dat is dan zo en zoveel" (50 euro boven de prijs die overal voor dat ding gevraagd wordt).
Dus ik herhaal langzaam zijn prijs en kijk bedroefd naar de doos terwijl ik me besef dat hij me probeert af te zetten...
Maar gelukkig zegt hij snel: "bij cash en carry (!!!), is het dan zoveel (gewone prijs die je overal betaal voor deze midi controller)

HAHAHA. cash en carry! de sukkel.
 
Origineel geplaatst door Hanz
Oh, het had iets te maken met een man in stofjas en "heb je wel geld bij je, jongeman"? als standaard begroeting. ;)

Die openingszin kreeg ik bij MH in utrecht in moderne vorm...
 
Origineel geplaatst door Hanz
Oh, het had iets te maken met een man in stofjas en "heb je wel geld bij je, jongeman"? als standaard begroeting. ;)

Roept een beetje het beeld van de dierenwinkel uit Jiskefet op.

Dijkman is bij mij om de hoek. Ik kan moeilijk meer over alle voorgaande verhalen heen, maar een waardeloze zaak is het zeker.

Toen ik er anderhalf jaar om ong. 17.30 voor het eerst de winkel binnenliep met de bedoeling er een Alesis Ion te gaan kopen (duurder, maar lekker handig om de hoek) werd ik door eigenaar Edwin en een maatje bij de deur verwelkomd met een zeer cynisch: 'Half zes, Amsterdam wordt wakker...' (De andere verkoper keek beschaamd om zich heen.)

Als die Edwin, die de hele dag spastisch tussen z'n twee Amsterdamse zaken heen en weer rent alsof -ie geen van z'n personeelsleden vertrouwt) naast de andere verkopers staat houden die zich erg in, maar als hij er even niet is zijn ze behulpzamer. Maar wat er daarna nog gebeurde sloeg echt alles: een paar minuten nadat ik bij de deur 'verwelkomd' was, ik stond nog enigszins beduusd binnen, kwam -ie vloekend en tierend terug de winkel instampen en zei tegen de andere verkoper: 'Verdomme, klerelijers, waar is de calculator? Komen ze (in de andere winkel) om half zes de winkel binnen om nu nog voor 15 ruggen een complete installatie te kopen, cash af te rekenen en ook nog meteen mee te nemen. Eikels!"

Ion mooi laten staan, en nooit meer teruggegaan.
 
Ik ben geshokeerd....Dijkman is echt naadje!...Heeft iemand al een linkie van deze thread naar ze verzonden???:D
 
Back
Top