• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Jomox Alpha Base - Mint Condition

Prijs
1500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

MauritsR

Nieuwkomer
Jomox flagship drum synth, the mighty Alpha Base. Bought in 2019, but barely used it since. Kind of redundant in my current line up of other drum machines, so am looking to buy a SP 2400 Isla instead. The Alpha Base takes some getting used to on the programming level if you are used to Elektron and such, but boy does this thing sound amazing. Not just talking about the kick either. Actually sort of sad to have to let it go, but promised myself to only get new stuff by funding it with others. Unit is in pristine condition and I'll supply it with the SD card I bought for it. Think its a 16gig super fast thing, need to check.

Attachments

• IMG_1183.JPG
    IMG_1183.JPG
    258,2 KB · Bekeken: 195
  • IMG_1190.jpeg
    IMG_1190.jpeg
    278 KB · Bekeken: 147
Back