Synth Shops in Amsterdam?

zorlac

Nieuwkomer
Lid sinds
28 juli 2006
Berichten
1
Yo! I just moved to Amsterdam.. Unfortunately my studio is still in Zurich/Switzerland =(
Have got an M5 from Ken Macbeth this week but don't have my cv/gate interface
around.. Where can I buy such stuff in Amsterdam or elsewhere in NL? Looking also
for tips for cool synth/ analog / new / second hand shops.. Any hint apreciated!

Thanks
Zorlac
 
safesound

safesound

Terecht dat safesound weg is. Kom daar bnnen met vraag wat is het verschil tussen sl en sx voor wie is wat geschikt> zegt ie dat ik de website moest checken van steinberg. Ja duh...

ston die paardelul met zijn rug voor een paar dozen met daarin jawel steiberg cubase sx en sl. heerlijk zulke gasten...
 
dirkwitte in amsterdam is wel ok qua prijs, verder moest ik ze uitleggen hoe een insert kabel eruit zag en waarvoor een insert kabel diende, anyways werd beweerd dat ze die niet verkochten, goed kan gebeuren (al denk ik eerder dat die gast niet de moeite wou doen om verder te kijken wat ik precies nodig had, of misschien had ie door gekregen dat ie nu wel lang genoeg voor lul stond). ook nog wat instrument kabels besteld.. viel me al gelijk op dat de instrument kabels wel erg goedkoop waren, dat ik me afvroeg of ze misschien een huis merk hadden..

krijg ik later een pakket thuis met allemaal mooi gekleurde patch kabels en dan nog niet eens kleur per paar, maar echt alleen verschillende kleurtjes :stupid

maar goed.. voor de nette prijs waarvoor ik er mn deucetone rat heb gekocht vergeef ik t ze :)
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
dirkwitte in amsterdam is wel ok qua prijs, verder moest ik ze uitleggen hoe een insert kabel eruit zag en waarvoor een insert kabel diende, anyways werd beweerd dat ze die niet verkochten, goed kan gebeuren (al denk ik eerder dat die gast niet de moeite wou doen om verder te kijken wat ik precies nodig had, of misschien had ie door gekregen dat ie nu wel lang genoeg voor lul stond). ook nog wat instrument kabels besteld.. viel me al gelijk op dat de instrument kabels wel erg goedkoop waren, dat ik me afvroeg of ze misschien een huis merk hadden..

krijg ik later een pakket thuis met allemaal mooi gekleurde patch kabels en dan nog niet eens kleur per paar, maar echt alleen verschillende kleurtjes :stupid

maar goed.. voor de nette prijs waarvoor ik er mn deucetone rat heb gekocht vergeef ik t ze :)



is toch een redelijk "basic" ding zo een insert kabel...toch??
 
Sommige verkopers hebben echt geen verstand van zaken ja.
Bij dijkman zijn ze ook onbeschoft. Willen alleen maar verkopen en dat je oprot :(
 
Dijkman is echt de meest onbeschofte winkel waar ik ooit ben geweest, wat een arrogante klootzakken zijn dat, hoe ze daar met mensen omgaan is echt niet ok...ik vind het raar dat die winkel nog niet failliet is.
 
weinig tot geen goeie muziekzaken in nederland. eentje waar je eens rustig iets kunt proberen en met mensen die je helpen en ook nog verstand van zaken hebben. internet biedt veel mogelijkheden dingen te luisteren/uit te zoeken en info te winnen en dan naar de winkel om er zo snel mogelijk weer vandaan te gaan.
de plug, gitaarwinkel in amsterdam is nog gewoon zo'n zaakje waar je koffie gaat drinken en ouwehoeren over vana alles en dan gewoon nog niet eens wat kopen...
 
Dijkman is idd een kutzaak, ik heb een keer 1 jaar moeten wachten op een mixer die gerepareerd zou moeten worden om vervolgens te horen dat ie kwijt was. Hebben ze me afgescheept met een tweede handsje, die binnen 4 maanden ook kapot was. Ik was jong en naief en heb het er maar bij laten zitten, stelletje eikels.
 
Dijkman, mijn god....

Mijn tweede apparaat ooit (Yamaha DJX (hey, iedereen moet ergens beginnen)), daar gekocht een 8 jaar geleden. Groen en naief op dit gebied als ik toen nog was.

Dijkmans service was zo gruwelijk kut dat ik toen besloten heb nooit meer een nieuwe synth of gerelateerd product in een winkel te kopen. Alleen kleine dingetjes, tweedehandsjes en idiote aanbiedingen. Tot nu toe heb ik dat redelijk vol gehouden. Lang leve tweedehands en internetwinkels als je geen service gewend bent!
 
Back
Top