Flapperende woofers...

Nou jongens bedankt voor de wijze woorden!
Ik denk dat het er hier inderdaad soms, qua geluid, hard aan toe gaat, maar goed hele lage tonen en bassdrums met lange delay's a la 808 zijn gewoon geen pretje als je monitors toch al hard staan :) Ik ga er sowieso beter op letten! En anders toch maar een keertje limiten of compressen.

Wat ik in ieder geval verwacht van mijn volgende setje monitors, want dat wil ik sowieso heel graag, is dat ze min of meer gedempt worden of gewoon stoppen met weergave voordat de woofers verder uitslaan dan hun xmax. Weet niet of dat mogelijk is. Wat logischer is, is misschien een setje kopen wat net iets harder kan, en dat dan zachter dan maximaal afregelen, lijkt me ook een rustiger geluid geven.

Na 6 jaar intensief gebruik zou het misschien ook kunnen dat wat slijtage aan de electronica is ontstaan? Ik weet t nog niet zo. Weet in ieder geval dat mijn alesisjes nooooit meer weggaan, wat een fijne speakers zeg! Hoge prijs/kwaliteitverhouding aan alle kanten.




(p.s. Heb mijn gehoor laatst laten meten, maar dat was een heleboel rijtjes met 100% score, gelukkig wel. Al is dat beetje buiten het onderwerp):)

Heb er nog even een nieuw topicje aan gewaagd, maar dat gaat niet over flapperen, nja lees maar

hier ;)
 
Back
Top