MOTM gaat over een nieuwe boeg

MOTM gaat een zooi modules uit productie nemen.
Simpel omdat deze niet goed verkopen en er genoeg alternatieven zijn.
Deze kits en gebouwde modules worden verkocht tot de voorraad op is.
In de toekomst zullen er alleen nog complete modules verkocht worden.
Deze zullen loodvrij zijn en er zullen nieuwe modules bij zitten.
En tevens zullen er weer een zooi in frack formaat komen.

Volledige artikel
 
Ik vind het goed nieuws eigenlijk.
Jammer voor de zelfbouwers.
Mooi voor de Europeanen met de lood wetgeving.
En de nieuwe modules worden niet mis!
De MOTM Burst Envelope generators heb ik nu al erg gearlust na!
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Mooi voor de Europeanen met de lood wetgeving.

scheelt ook in de verzendkosten natuurlijk
 
wel spijtig dat hij stopt met de kits, dat was wel een goede kostenbesparing en ik vond het nog vrij leuk om de modulletjes zelf te solderen / monteren. Was voor mij in elk geval een van de redenen om voor MOTM te kiezen.


maar goed, er komt een tijdelijke actie van -15%, dus moeten we dan maar gelijk de laatste ontbrekende modules in kit bestellen en mee uitkijken naar al de gekke nieuwe modules die er staan aan te komen !
 
zo ! de (voorlopig) laatste kits besteld.... 410 / 440 / 800 / 820

tis wel verleidelijk om eventueel nog wat meer te bestellen met deze korting en wetende dat kits niet meer te krijgen zullen zijn...

een MOTM-300 oscillator bijvoorbeeld kost als kit nu 300 $, deze kost je (geassemembleerd) volgend jaar 450 $ ...
 
je kan nog altijd de printen bestellen alsook voor de meeste printen de "moeilijke onderdelen" setjes. de rest vind je in de gewone electronicahandel.
ik heb mij 3 vco's (1x300, 2x310) de vc-lag (820) en de 490 vcf besteld (printjes+ extra part kits).
totaalprijs incl shipping: 428 dollar. moet wel nog de gewone componenten rekenen, maar daar heb ik het meeste van liggen en de frontjes maak ik zelf: ze moeten in m'n muze passen, en die is nogal eigenzinnig: 4 he, met banaantjes voor de cv's en minijacks voor de audio.
Het heeft wel bijna 2maand geduurd voor Paul ze mij toestuurde maar nu zijn ze toch eindelijk binnen.
ben benieuwd, 't zien er goede ontwerpen uit.
wordt iets voor de lange winteravonden.
 
Back
Top