Cluby vocalhouse track

eruk

Stamgast
Lid sinds
23 juni 2003
Berichten
495
Locatie
Noord Holland
Hello,
ik heb een nieuwe track online staan. Hij is wel af, dus ga er niets meer aan veranderen. Verder weet ik dat er nog wel wat aan op te merken valt, dus doe dat vooral!
hij is hier te vinden:
www.egroove.nl
Het is een superhappy vocal house track.
 
hmm...hij is me wat te superhappy, te vocal en te house :D bij dit zomerweer ben ik er nog enigszins voor te vinden, maar toch...

the art (die erna begon te spelen) is dan weer wel m'n ding :)
 
Ja ik weet het, ik vind hem zelf ook te super happy, tikkie fout, maar dat was ook de bedoeling:D
 
Ik zou de roads (niet zachter )minder overheersend maken. langere attack tijd of iets dergelijks en die straaljager die overkomt het zelfde verhaal verder zeer mooi. loik hoor. niks mis mee. is dit niet euro-pop
 
Origineel geplaatst door pocketzip
hmm...hij is me wat te superhappy, te vocal en te house :D bij dit zomerweer ben ik er nog enigszins voor te vinden, maar toch...

the art (die erna begon te spelen) is dan weer wel m'n ding :)

welke instrumenten worden hier gebruikt ?
 
ah, doet me denken aan die zomerse parties jaren 92-94 met veel love en E ...
fijn trackje ... theeft me vandaag toch al wat blijer gemaakt en me herinnert aan n leuke tijd ...
past perfect bij dit zomerse weertje en al die bikinis:dj:
 
De instrumenten in Tequila and beers?
Lekker trackje. Zou goed passen bij zo'n truttige C&A, spijkerbroeken of maandverband commercial. No offence! Daar mag namelijk de muziek niet te veel opvallen tov de beelden dus het onderwerp!
Lekkere vocal btw, aardige sax/blazers, verder weinig schokkends te beleven, liedje doet me niet zoveel
 
Origineel geplaatst door eruk
In welke track bedoel je?
Thanks voor de reacties!

the art ...
 
uhm rhodes bas drums trompet synth...
Lijkt mij dat je onder een c&a reclame niet een track met zoveel tekst zet maargoed.
 
Back
Top