Halve grap: Just Pressing Buttons

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.128
Locatie
Belgie
Ik heb dus extra stijlen gekocht en twaren er veel. 45.000 in totaal en theeft me in totaal 50€ gekost. Nu kunt ge al denken dat er veel rommel tussen staat maar er staan ook nog goei dingen tussen en ook mindere, maar waar ik nog wel iets kan mee doen.
Dit is een halve grap, kvond de "stijl" goed klinken en was een beetje gewoon met de variatie buttons aan het spelen toen ik dat eigenlijk nog niet zo slecht vond. Kan er nog mee lachen. Theeft geld gekost eh mannen.
Track is 1 en hetzelfde akkoord de hele tijd, enkel andere variaties en fill in /outro / intro buttons. Geen toetsen dus, behalve dan dat ene akkoord.
Kga af en toe is eentje van de mindere tracks delen en voor de rest die van Yamaha zelve die tienduizend keer beter zijn, al staan er tussen die aangekochte ook wel goei dingen tussen. Kga ff weten wat doen.

 
50 euro koop je nog geen fatsoenlijke tweedehands gitaar van maat, dus valt nog mee hoor!
Jammer dat er niks te horen is voor die centen!
 
50 euro koop je nog geen fatsoenlijke tweedehands gitaar van maat, dus valt nog mee hoor!
Jammer dat er niks te horen is voor die centen!
Ja sorry ben door een moeilijke tijd aan het gaan momenteel omdat ze op een andere website mij constant aanvallen en doen alsof wat ik maak niets waard is. Ik heb daarom alles eraf gesmeten en ben gestopt met zelf te masteren en bewerken, ik heb er genoeg van. Ik ben nu alles met Emastered aan het doen en het moet maar goed zijn. Zet geleidelijk aan terug dingen op soundcloud, ik zal anders de posts hier bij werken maar ook daar heb ik eigenlijk allemaal geen zin meer in.
 
Kga het gewoon hier posten omdat die post toch al bovenaan staan, ik denk dat ik zot aan het worden ben maar volgens mij is dieje AI van Emastered serieus aant leren want opeens klinken mijn masters meer zoals ik ze zelf ingesteld heb met de vorige, maar dan zonder dak die moet instellen. Ben kik nu volledig zot ant worden? Gisteren die eerste track dak uploade moest ik de compressor op zeer laag zetten en ook eq naar beneden. Nu sta alles gewoon op normaal.Dieje site adverteert het wel AI gedreven, maar is dat nu dat of ben kik zot ant worden?
 
Back
Top