[preview] Fly Away

goa of was het nou psytrance klinkt lekker iig
:D

maaaaar het begin mag wel wat extras gebruiken klinkt nog een beetje gaar als het ware
verder mag de gehele mix wel wat wat harder meer levender klinkt nu nog wat dof en zacht
zo ga je de vocal ook beter in de track krijgen

ik zou zeggen probeer wat compressors uit en suc7 :biertje:
 
Sound klinkt hier lekker .. Moet hem lekker hard draaien hehe

Redelijk obscuur met die vocal .. vind ik wel tof

Misschien een brokenbeat remix voor de b kant !hehe :mega:
 
Origineel geplaatst door bassio
tja , kweet het niet , het geheel klinkt nogal ingetogen , misschien je bedoeling ?
probeer die voc eens zonder flanger/phaser lekker in de track te krijgen , dan draagt het de rest misschien beter .

juist duurde ff voordat ik de boosdoener te pakken had maar heb idd de flanger wat minder impulsief gezet en de compression treshhold 2db naar beneden waardoor het wat soepeler klinkt imho, vannaaf zal ik ffkes updaten, nu nog ff wat puntjes op de stokjes zetten wat zonder puntje is het helemaal geen i... whaat ? :yamaha: Weekeeeeend!! :biertje:
 
Origineel geplaatst door Mtech
Sound klinkt hier lekker .. Moet hem lekker hard draaien hehe

Redelijk obscuur met die vocal .. vind ik wel tof

Misschien een brokenbeat remix voor de b kant !hehe :mega:

ghehe das mijn eigen stem ook ;)
 
Klinkt lekker mysterieus. Vind die string partij tof.
Misschien halverwege de track nog een ander pakkend melodietje erbij, iets later nog eentje en op die manier dan naar een climax werken?

:okdan:
 
Sorry, maar het is wat eentonig allemaal.
De beat is te simpel om te boeien maar voor de rest best ok.
Het moet wel beter
:dj:
 
Ok....een eerlijke mening dan

De nadruk legt veel te veel op de beat waardoor de rest (zoveel rest is er eigenlijk al niet) in je mix verdwijnt.
Het klinkt meer Goa als Psytrance. Zeker voor psytrance moet er veel meer synthsounds in.
Het is mensen altijd moeilijk uit te leggen het verschil tussen Goa en Psytrance. Er zijn immers ook geen keiharde grenzen, de stijlen overlappen elkaar. Goa klinkt over het algemeen "donkerder" dan Psytrance wat meestal helderder klinkt.

Daar je beat lekker laag zit heb je nog zat ruimte in het frequentie spectrum om met andere dingen te vullen.
Haal het maar eens door een spectrumanalyzer. Probeer je mix te vullen.
 
Back
Top