AN200: oscillators tunen

bjodero

<turboprutser>
Lid sinds
9 januari 2003
Berichten
405
Locatie
Mokum
Heb de handleiding helemaal doorgespit, maar kon het nergens vinden... Hoe stel je bij dit bakkie de 'range' van de VCO's (die trouwens gewoon DCO's zijn...) in? Ik wil een soort 'init patch' maken, en beide oscs op hetzelfde octaaf tunnen, maar krijg het maar niet voor elkaar... :confused:
 
het zijn ook geen dco's hoor :)
 
Nee he geen dco...uit een va komt alleen maar dco(digitaal weet u wel) maar ze noemen het vco uit marketing oogpunt.

Maar eeh kan je niet gewoon een patch init gebruiken met de an1x moet je naar program 130 gaan om in het init gedeelte te gaan, en dan kiezen voor 1 init(dan hoor je ook goed dat het dco is met zo een kale zaagtand van plastic).

op de an200 moet zo iets ook wel kunnen!!
 
Technisch gesproken zoals ze op de bereboot zeggen zijn het ook geen DCO´s. VA is geen DCO of VCO. DCO´s zijn ook analoog (vaak).

Kun je dat wat je wilt niet gewoon instellen met die draaiknopjes lijkt mij?
 
Je moet de bijgeleverde software die je krijgt bij je AN200 installeren op je PC. Van daaruit heb je dan veel en veel meer parameters tot je beschikking dan dat er op de (hardware) module zijn. Waarschijnlijk kan je dan ook je oscillatoren tunen.

Zonder die software, driver, is het een bagger apparaat de AN200 en haalt ie het NOOIT met de 'geweldige' An1x.

Succes...
 
Origineel geplaatst door smackos Kun je dat wat je wilt niet gewoon instellen met die draaiknopjes lijkt mij? [/B]

Ey! Ey! Tisniewoar! :D
 
Back
Top