KRK RP8 of KRK V4II

Noiko

Nieuwkomer
Lid sinds
4 oktober 2005
Berichten
8
Locatie
Breukelen
een goeie middag!

ik heb een vraagje over het verschil in deze 2 soorten monitoren!

ik wil namelijk al een tijdje monitoren aanschaffen en heb goeie dingen gehoord
over deze KRK monitoren alleen ik zou totaal niet aan kunnen geven wat de verschillen van deze 2 soorten zijn!

en er zitten hier genoeg ervaren mensen dus ik denk vraag t ff:)
waarschijnlijk zitten er genoeg die ook een van deze monitoren hebben dus ben wel benieuwd
naar de voor en nadelen ervan en misschien wel betere voor dezelfde prijs e.d.!!


alvast bedankt!:okdan:
 
Ik zou je de verschillen niet precies kunnen vertellen, zal waarschijnlijk voor een ieder ook anders zijn.

Wat ik je wel kan vertellen is dat ik de trotse bezitter van de Rockit 8. Deze bevallen mij zeer goed en hebben een perfecte prijs / kwaliteit verhouding.

Als mooie bijkomstigheid staat het ook nog eens erg mooi in je studio van de geel met zwarte cones!!!

Succes met je keuze.
 
jah ik von ze ook aardig vet eruit zien en een maat van me die heb volgens mij de rp6 weet niet precies uit mn hoofd
en die bevallen ook erg goed zie die!!

maar k ben best benieuwd naar de verschillen in deze 2! want ik ben echt een noob nog in
studio spullen maar weet wel dat monitors een must zijn al wil je goeie producties maken!!

k hoor ook vaak dat mn nrs vrij weinig bass hebben en dat komt omdat ik hier aardig bassige boxen heb!!

maar iig bedankt:)
 
Is dit niet iets voor je?

g1036a.jpg
 
Bro, bel feedback ofzo ff op en vraag of ze deze 2 modellen hebben staan.
Dan kan je een afspraakje maken om ze ff goed te beluisteren.
Neem wel ff wat muziek met je mee.
 
jaa weet ik wil ook nog wel doen maar ik wil niet alleen op mn gehoor afgaan want je weet dat ik
geen vergelijkings materiaal heb!!

ik wil weten van mensen wat ze er goed aan vinden en wat ze er slecht aan vinden!!
want voor mij zullen zowat alle dingen wel vet en goed klinken omdat ik totaal geen idee heb
waar ik op moet letten!!qua monitoren dan

qua muziek zelf hoor ik het wel maar ik heb nog nooit monitors gehoord haha!:D
vandaar dattik t ff vraag ome raph:D:peukie:
 
geen idee hoe die andere types van krk klinken of zelfs eruit zien, maar als je die fucking grijze bekleding (rond de woofer en tweeter) er bij jou ook al na een jaar wil zien afvallen zou'k toch niet voor de rp 8 gaan.. en ik ben zeker niet de enigste die dat heeft meegemaakt.. ik wacht tot heel die 8-vorm vanzelf loskomt, want jammer genoeg begon het pas heel erg te worden na de periode van garantie :erm:

verder kan 'k er enorm goed mijn ding mee doen, voldoende volume, groot frequentiebereik, en moet je je ook helemaal niet laten beïnvloeden door mijn gezaag!

de belangrijkste vergelijking die je moet maken is niet tussen monitors onderling, maar tussen wat je op je monitors hoort en hoe het op 't gemiddelde consumentenmedium klinkt..

vooral daar gaan luisteren en vergelijken..
 
jah idd!:D stom is dat eigenlijk dat ik in al die tijd nog nooit langsgeweest ben om is te rocken!!!:bekdicht:
 
Back
Top