Stukkie dub: Monkey

Wat is dub precies ? :D

Klinkt lekker hoor! vooral op het einde, als ie nog kaler wordt/is.
 
Tja, wat kan ik zeggen?

Als je het goed vindt dan gooi ik hem op CD, want dit is voor mij de ideale muziek om bv van een gig of feest 's nachts op een relaxte manier terug naar huis te rijden.

Heerlijk!
:)
 
Origineel geplaatst door rkampschoer
Tja, wat kan ik zeggen?

Als je het goed vindt dan gooi ik hem op CD, want dit is voor mij de ideale muziek om bv van een gig of feest 's nachts op een relaxte manier terug naar huis te rijden.

Heerlijk!
:)
Geen probleem natuurlijk!

:okdan:
 
klinkt goed,

maar het is wel 5.26 min hetzelfde..
filter it dude..
 
'k heb je trackkie naar mijn telefoon gedownload en via de speaker daarvan afgeluisterd, ('t is ff nie anders.. hehe)

Maar het klinkt wel leuk, maar ook weer zeer minimalistisch, voor mij zelfs een beetje té,
gelukkig maakt de sound het weer goed.

Ik denk dat ik al je trackkies is bij elkaar moet horen, dan krijgt het meer samenhang, zo op zich zelf staand vind ik het net iets te 'kalig'.
 
Ik heb de laatste tijd veel Rhythm & Sound geluisterd. Ongeveer dit soort muziek, en daar gebeurt ook geen flikker in :D.

Zonder gekheid, ik begrijp wat jullie bedoelen, er zit behoorlijk weinig ontwikkeling in de track. Ik probeer 't met zo weinig mogelijk dingen toch interessant te houden, en de ene keer lukt 't beter dan de andere keer. Goed punt waar ik zeker op zal letten!
 
Ik vind het delay lijntje wel leuk, maar die bas is echt te kaal. Ik vond de vorige tracks beter!
 
Origineel geplaatst door Hazes
Ik vind het delay lijntje wel leuk, maar die bas is echt te kaal. Ik vond de vorige tracks beter!
Ik kan idd ook moeilijk beweren dat ik veel tijd en moeite gestoken heb in 't schrijven van een ingewikkelde bassline! :D
 
Back
Top