Kraftwerk...

Malanox

een dubbele graag...
Lid sinds
27 augustus 2002
Berichten
27
Locatie
Delft
Kraftwerk :halleluja :okdan: gaat weer eens optreden :), zou ik toch best wel een keer willen zien.... maar helaas, ik was te laat, uitverkocht! :stupid dus als iemand kaartjes over heeft...

maar goed, ze treden binnenkort op in de Vooruit in Gent, maandag 23 sept...
 
NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! f***!!! shit niet weer ik hou me ook aanbevolen voor kaarten
 
Kijk ook eens op veilingsites zoals marktplaats enzo. Zie je ook geregeld kaarten (misschien niet voor Kraftwerk, maar je weet maar nooit)
 
maar je hebt gelijk, op marktplaats kan je inderdaad aan kaartjes komen voor kraftwerk, maaruh.... 75 euro ipv 30 vind ik echt teveel...:confused:
 
Origineel geplaatst door Malanox
.... maaruh.... 75 euro ipv 30 vind ik echt teveel...:confused:


DUDE!
vuile afzetters. en ik blij dat ik m'n kaartjes gewoon besteld heb..en ik heb er zin in.

overigens is als je echt naar een uitverkocht concert wilt, wil het vaak ook nog wel lukken als je d'r gewoon een beetje vroeg heengaat en daar bij de deur wacht. d'r is bijna altijd wel iemand waarvan en vriend niet mee kan ofzo..en hoe dichterbij de aanvangstijd van het concert, hoe goedkoper het kaartje....;)
 
Wow. Het is echt al heeeeeel lang geleden dat ik Kraftwerk live heb gezien... ergens eind 1991 in het Utrechtse Vreedenburg. Maar het heeft genoeg indruk gemaakt dat ik het me nog steeds herinner... vooral dat gedoe met die robots en al die schermen.

*krijgt nostalgische blik*

DAT waren nog eens tijden :halleluja
 
Re: Kraftwerk...

Origineel geplaatst door Malanox
Kraftwerk :halleluja :okdan: gaat weer eens optreden :), zou ik toch best wel een keer willen zien.... maar helaas, ik was te laat, uitverkocht! :stupid dus als iemand kaartjes over heeft...

maar goed, ze treden binnenkort op in de Vooruit in Gent, maandag 23 sept...

En een dag van te voren in Luxemburg en daarna nog 3 x in Parijs (Parijs is zeker al uitverkocht, Luxemburg weet ik niet zeker)....

Maar je bent er inderdaad een beetje laat bij ...

kijk maar eens hier
 
Back
Top